salar Postat 24 september 2006 Författare Dela Postat 24 september 2006 Här är lite fler bilder för den intresserade. Mina Clowner har rom igen för tusende gången. Här är en gammal tråd med en filmsnutt på dem när de lekerFilm, lek på mina clowner Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Clownen Postat 24 september 2006 Dela Postat 24 september 2006 Jättefina bilder Salar! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 24 september 2006 Dela Postat 24 september 2006 Det börjar nog bli dax för en pub kväll snart eller ett besök på skansen o mat o öl efter.PatrikLåter som en jä---lgt bra ide!!!!!!! Sist kom man hem rätt sent så gärna för mig.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 24 september 2006 Dela Postat 24 september 2006 Låter som en jä---lgt bra ide!!!!!!! Sist kom man hem rätt sent så gärna för mig..Varför bor man inte inne i stan? Surt sa räven! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
saltmarcus Postat 24 september 2006 Dela Postat 24 september 2006 <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p>hejsan! jag heter marcus och jag undrar om man kan ha den allra minsta clownfisken i ett 35 liters välfungerande saltvattensakvarie. isofall vilken art?</o:p><o:p>M.V.H Marcus</o:p> Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 24 september 2006 Författare Dela Postat 24 september 2006 Hej Marcus jag vet inte men jag tycker nog att 35 liter e för litet för en clown fisk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andreas K Postat 29 september 2006 Dela Postat 29 september 2006 Det är ett väldigt fint kar du har. Lyckades du bli av med plattmaskarna?Hur gjorde det isf, jag har läst att du tog bort sanden och doppade mjukisarna i sötvatten. Var det något mer än det?MVH/ Andreas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 29 september 2006 Dela Postat 29 september 2006 Var det nån som sa röka, öl, o stökig? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
aengus Postat 29 september 2006 Dela Postat 29 september 2006 då e jag med!mycket snyggt kar vill jag också säga. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 1 oktober 2006 Författare Dela Postat 1 oktober 2006 Andreas jag blev inte av med PLATTMASKARNA men ska byta kar snart o då ska dom ut även om jag ska behandla med disel. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 1 oktober 2006 Dela Postat 1 oktober 2006 Andres jag blev inte av med PLATTMASKARNA men ska byta kar snart o då ska dom ut även om jag ska behandla med disel.Hur skall du göra då,Skall du kasta sten då eller vill du att jag skall komma över med lite svinto åt dig,så du kan skrubba stenen... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 1 oktober 2006 Författare Dela Postat 1 oktober 2006 Tänker skaka stenen i en tunna o kanske Flatworm Exit,jag har väntat ut dom jävlarna över 1år och dom minskar inte.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 1 oktober 2006 Dela Postat 1 oktober 2006 Skulle det inte funka att doppa stenen i kokande vatten? Man tappar en del av det levande på ytan, men det mesta inne i stenen bör väl klara sig, eller? Ett snabbt ner-upp borde ta kål på det som sitter i ytterlagren. Sen får man så klart en del dött material som behöver fås bort från stenen, men det får man kanske ta... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 1 oktober 2006 Författare Dela Postat 1 oktober 2006 Sötvatten dopp funkar bra men då dör nog endel roliga små kryp men det kanske man får ta Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 1 oktober 2006 Dela Postat 1 oktober 2006 Andreas jag blev inte av med PLATTMASKARNA men ska byta kar snart o då ska dom ut även om jag ska behandla med disel.Jaha! Diu som har ett så trevligt kar. Ska du byte till ett större eller? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 1 oktober 2006 Författare Dela Postat 1 oktober 2006 Det blir lika i måtten men borrat för ytavrinningen i det bakre vänstra hörnet och så blir det med vitt glas.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andreas K Postat 1 oktober 2006 Dela Postat 1 oktober 2006 Det är ett otyg dom där plattmaskarna. Jag har provat flaworm-exit & det var den mörkaste tiden i min akvarietid, såg ut som att hela burken skulle krascha. Det resulterade i att hälften av mina djur dog. Så var väldigt försiktig om du ska behandla karet med det. Maskarn var nog borta i 1 vecka sen kom dom tillbaks. det var inte så kul vill jag lova. Jag håller oxo på att vänta ut mina. Man får väl se det från den ljusa sidan det är ju inte AEFW iaf.MVH/ Andreas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 2 oktober 2006 Dela Postat 2 oktober 2006 AEFW? Verkar inte roligt pm det är värre än maskarna. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andreas K Postat 11 oktober 2006 Dela Postat 11 oktober 2006 AEFW= Acropora eating flatworm.Så det känns som att det är några resor värre än vanliga plattmaskar.MVH/ Andreas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
watter Postat 11 oktober 2006 Dela Postat 11 oktober 2006 Men vanilga plattmaskar, ställer dom till något mer än att dom ser fula ut när det blir för många?mvh Emil Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 11 oktober 2006 Författare Dela Postat 11 oktober 2006 Dom e inte fina när dom täcker en hel sten,så har dom en föröknings% som e helt grym.Men mina ska ut när jag får mitt nya kar och det blir flatworm exit i en tunna som gäller, även om det vid mitt lilla test inte påverkade 1st turbo snigel eller ett gäng med små räkor i en hink med 1000st plattmaskar och ett par droppar mirakel medel så skulle jag inte köra det i karet med fisk.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Karoline Postat 4 november 2006 Dela Postat 4 november 2006 Tack Patrik för titten!Så sjukt vakert akvarium och en underbar Sohal Det var jätte kul att få se ditt kar och prata lite.Tack så jätte mycket.MVH Karro och Anders Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 30 december 2006 Författare Dela Postat 30 december 2006 Tror att det va en av dom många fina korallerna jag köpte från Tritons nya leverans. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Niclas Postat 30 december 2006 Dela Postat 30 december 2006 Snyggt Patrik! Kan Du inte slänga upp fler bilder på din fina burk! Jag är alldeles för feg och behöver inspiration till ombyggnad av mitt stenröse! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 30 december 2006 Dela Postat 30 december 2006 Då vet jag precis vart jag skall åka och fragga sen.. Du niklas du ligger inte heller säkert... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.