salar Postat 25 februari 2007 Författare Dela Postat 25 februari 2007 Stolt blir jag när jag har vunnit över plattmaskarna och det nya karet e nog på g efter en tids väntan och då ska jag försöka bli av med dom för alltid,men något man lärt sig i den hära hobbyn e ju tålamod och väntan.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 25 februari 2007 Dela Postat 25 februari 2007 NICE MAN !!!!! Ser riktigt bra ut. Verkligen en bra blandning av alla olika arter av koraller.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 26 februari 2007 Dela Postat 26 februari 2007 Snyggt! Dax o komma över o kika igen tror jag! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
reefer6 Postat 26 februari 2007 Dela Postat 26 februari 2007 Ja det va grannt Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JMAONE Postat 26 februari 2007 Dela Postat 26 februari 2007 Ja det där var kul att se.... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 14 maj 2007 Författare Dela Postat 14 maj 2007 Tack Kjell för hjälpen jag fick av dig med akvariebytet.Du har en öl upp på mig. Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 14 maj 2007 Dela Postat 14 maj 2007 det där är vad jag kallar en fet acro Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 14 maj 2007 Dela Postat 14 maj 2007 Ingen liten acro det där. Försökte hitta någon på bilderna från ditt kar men tycker de ser mindre ut. Skulle kunna vara denna https://www.saltvattensguiden.se/forumet/attachment.php?attachmentid=12569&d=1172429819 Är det det?Nu till den vesätliga frågan. Har du bytt akvarie? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 14 maj 2007 Författare Dela Postat 14 maj 2007 Sillen det är korallen bakom den bilden du länkade till.Nytt kar men samma mått och vitt glas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 14 maj 2007 Dela Postat 14 maj 2007 Dags för nya bilder nu dådå Patrik! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
stigigemla Postat 14 maj 2007 Dela Postat 14 maj 2007 Med tanke på Watter som funderar på att bygga nytt. Vad tycker du om skillnaden med vitglas i stället för vanligt? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Karoline Postat 14 maj 2007 Dela Postat 14 maj 2007 Tack för att vi fick komma och titta igår Det blev jäkligt fint!!Kul att färgerna kom fram så bra, härligt med luftigheten./Karro och Anders Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 15 maj 2007 Författare Dela Postat 15 maj 2007 Om jag säger så hära Stig de blir inte ett nytt kar i framtiden med vanligt glas,jag har sett burkar förut med vitt glas men nu när jag har en egen så ser jag verkligen skillnaden. Adddo bilderna kommer senare.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 20 maj 2007 Dela Postat 20 maj 2007 hur blev det nya karet:nya bilder: Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 20 maj 2007 Författare Dela Postat 20 maj 2007 Det blev bra tror jag men några koraller har färgat om till en bajs brun färg men d blir nog bra med tiden,Bilder kanske kommer i kväll Anders va här i dag o tog några.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Karoline Postat 20 maj 2007 Dela Postat 20 maj 2007 Var över idag och kollade på karet, så sjukt fint.Är det finaste karet jag sett, enorma koraller och en charmig och grymt stor sohal.Tog lite bilder med mobilen, så ni får ta kvaliten efter vad det är Tack för titten!Mvh/Anders Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 20 maj 2007 Författare Dela Postat 20 maj 2007 Några bilder till! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 20 maj 2007 Dela Postat 20 maj 2007 snyggt..detta kar e riktigt mäktigt.. kanske dags att ta en sväng förbi snart igen Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 21 maj 2007 Dela Postat 21 maj 2007 Ser jättebra ut Patrick. Du vi får ta och träffas så du kan få ett gäng sniglar.... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 21 maj 2007 Författare Dela Postat 21 maj 2007 Någon som vet vad som händer med en acropora som växt upp till ytan och nu e nerflyttad i karet?Vad händer med dom paraply liknade topparna?Dålig bild men det är korallen till höger.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Scooby_doo Postat 21 maj 2007 Dela Postat 21 maj 2007 svårt att se, men blev de brännda vid ytan av ljuset?~Henrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 21 maj 2007 Dela Postat 21 maj 2007 Svårt att säga men är det samma korall som på denna bilden? till högerSer fästligt ut och hoppas att de behåller sin form Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 21 maj 2007 Dela Postat 21 maj 2007 Tror du att det gör nåt? Jag tror inte det. Annars e det ju bara att klippa av topparna typ 0,5cm så är det ju som du hade fraggat lite.... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 21 maj 2007 Författare Dela Postat 21 maj 2007 Yes Wrang de e samma korall,den verkar inte tagit skada av att vara delvis ovanför ytan till o från men man undrar hur den kommer att växa nu.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 21 maj 2007 Dela Postat 21 maj 2007 Yes Wrang de e samma korall,den verkar inte tagit skada av att vara delvis ovanför ytan till o från men man undrar hur den kommer att växa nu.PatrikJ---t sant? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.