Gå till innehåll

månadens tank februari


crille

Rekommenderade inlägg

Hei!

Jeg er den norske mannen som har akvariet på 4100 liter. det var jo leit at mitt akvarium var det fulaste du har sett. Må spørre dere: Er det slik at når man bygger et akvarium i Sverige så må man bygge og gjøre alt ferdig med en gang? Sånn gjør vi det sjeldent i Norge. Min ide med denne hobbyen er å bygge opp akvariet litt etter litt fordi at nettopp dette er en del av denne spennende hobbyen. Å bygge et akvarium å sette dit ale dyrene og levende stein på en gang hadde fort blitt kjedelig. Å bygge et slikt akvarie koster mye penger og tar mye tid. Jeg tenkte derfor å ta litt etter hvert. I mellomtiden kan man jo ha vann i akvariet med noen dyr i, så får man kjøpe litt etter litt.

Jeg har ingen Ferrari nå, men håper at jeg kan få bygget motoren gradvis opp til at karet kan se bra ut etter hvert - men kanskje ikke bra nok for Svärd????

Siden siste foto har nå mesteparten av bakveggen på akvariet blitt dekket med levende stein. I alt er det satt ut ca 20 acroporaer, 6-7 andre steinkoraller i tilegg til noen flere fisk.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Espen jag e övertygad om att slutresultatet kommer bli helt otroligt och tycker de e lika intressant att se uppbyggnaden av det som att se resultatet. Mitt egna kar är långt ifrån färdigt och jag tror inte någon här förväntar sej att det ska se färdigt ut med en gång. Fler bilder Espen å starta gärna en tråd här så man kan följa ditt bygge här med.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...