Jaken Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 Tack Saxmark och "piraten i viken" att även vi som inte kunnat se detta otroliga program. Jag tycker detta program slog Den Blå Planeten med hästlängder. Jag satt med som i hypnos och spanade igenom hela avsnittet 3 gånger på raken. Vilken syn att få se 50 Morich Idol putsa en tre meters djuphavsfisk. Acroporahybriders uppkomst. m.m.Otroligt lärorikt dessutom. Detta måste ses av alla här på forumet. Citera
petrol Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 AAArghh.. Parabolen kommer om två veckor.. suck.. Citera
crille Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 Tack Saxmark och "piraten i viken" att även vi som inte kunnat se detta otroliga program. Jag tycker detta program slog Den Blå Planeten med hästlängder. Jag satt med som i hypnos och spanade igenom hela avsnittet 3 gånger på raken. Vilken syn att få se 50 Morich Idol putsa en tre meters djuphavsfisk. Acroporahybriders uppkomst. m.m.Otroligt lärorikt dessutom. Detta måste ses av alla här på forumet.instämmer till fullo,mycket intressant ,och fint filmat ,ett måste Citera
GustavF Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 Ja, tackar så mycket. Bästa undervattensprogrammet jag sett. Många bizarra fiskar, inklusive den 3 meter långa klumpfisken. Citera
SkUrT Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 var e det man ska trycka för att se filmen inne på sidanMVH/Ken Citera
MattiasN Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 när vi ändå pratar tv o film, är det någon som sett Imax dokumentär om Stora Barriärrevet? Snubblade över den inne på discshop, kan kanske vara värd 129kr? Citera
Saxmark Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 när vi ändå pratar tv o film, är det någon som sett Imax dokumentär om Stora Barriärrevet? Snubblade över den inne på discshop, kan kanske vara värd 129kr?Kanske dags för en tråd om olika sevärda filmer så man vet vilka man skall beställa och vilka som "bara" handlar om dykning (Jo Jo Jo.. Jag vet att merparten dyker här.. ).. Citera
joney Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 när vi ändå pratar tv o film, är det någon som sett Imax dokumentär om Stora Barriärrevet? Snubblade över den inne på discshop, kan kanske vara värd 129kr?beställde den och en drös andra imax filmer.. fick dom idag kollade på barriärrevet först.. klart köpvärd och grymt bra bild på LCD tv Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.