Gå till innehåll

animal planet -Equator-


Cathulu

Rekommenderade inlägg

Tack Saxmark och "piraten i viken" att även vi som inte kunnat se detta otroliga program. Jag tycker detta program slog Den Blå Planeten med hästlängder. Jag satt med som i hypnos och spanade igenom hela avsnittet 3 gånger på raken.

Vilken syn att få se 50 Morich Idol putsa en tre meters djuphavsfisk. Acroporahybriders uppkomst. m.m.

Otroligt lärorikt dessutom. Detta måste ses av alla här på forumet.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tack Saxmark och "piraten i viken" att även vi som inte kunnat se detta otroliga program. Jag tycker detta program slog Den Blå Planeten med hästlängder. Jag satt med som i hypnos och spanade igenom hela avsnittet 3 gånger på raken.

Vilken syn att få se 50 Morich Idol putsa en tre meters djuphavsfisk. Acroporahybriders uppkomst. m.m.

Otroligt lärorikt dessutom. Detta måste ses av alla här på forumet.

instämmer till fullo,mycket intressant ,och fint filmat ,ett måste

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

när vi ändå pratar tv o film, är det någon som sett Imax dokumentär om Stora Barriärrevet? Snubblade över den inne på discshop, kan kanske vara värd 129kr?

Kanske dags för en tråd om olika sevärda filmer så man vet vilka man skall beställa och vilka som "bara" handlar om dykning (Jo Jo Jo.. Jag vet att merparten dyker här.. )..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

när vi ändå pratar tv o film, är det någon som sett Imax dokumentär om Stora Barriärrevet? Snubblade över den inne på discshop, kan kanske vara värd 129kr?

beställde den och en drös andra imax filmer.. fick dom idag kollade på barriärrevet först.. klart köpvärd och grymt bra bild på LCD tv

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...