ramq Postat 1 november 2006 Postat 1 november 2006 Skyline... jo tack, det är lätt att haka på trenden.Jag var så ---> [.] nära att sälja bort det mesta jag hade för en sån kärra, men hejdade mig i sista sekund.
Laggeman Postat 1 november 2006 Postat 1 november 2006 Tråkigt. Hoppas du kommer tillbaks en dag då soppan till bilen kostar mer än den du har hamnat i nu.Då ska karet säljas antar jag?
mr cheezy Postat 1 november 2006 Postat 1 november 2006 hehe bilar å akvarie verkar inte gå bra ihop... bilhobbyn va "är" min stora hobby. men nu har jag börjat sälja av delar från bilbygget för akvariets skull =) än så länge känns det bra.. Men vist en skyline är ju inte helt fel.. du kommer nog inte ha tråkigt med den..
Tedb Postat 1 november 2006 Postat 1 november 2006 Tråkigt. Hoppas du kommer tillbaks en dag då soppan till bilen kostar mer än den du har hamnat i nu.Då ska karet säljas antar jag?Lustigt jag kikade på hur det här en dag startade. https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=9140Micke hoppas du kommer tillbaks i hobbyn en dag. Gör inte bort dej nu med å handla bilar innan du löst dina andra problem. Tråkig historia det här hoppas verkligen det löser sej. Trevligt att se att du har det bra i Irak som du sa att du åkte till igår. MvhTed
Rekommenderade inlägg