Gå till innehåll

Akvarium nerlaggt


Micke_Tj

Rekommenderade inlägg

  • Svar 203
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

  • 2 veckor senare...

väntar just nu på att sumpen ska bli klar och komemr att starta upp det ordentligt vid midsommar helgen.. skyndar långsamt just nu tack vare det fina vädret vi haft.. men dock inget nytt ska börja limma dit stag i helgen

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

NU har skadorna blivit besiktigade och det är inte kul att hålla på med saltvattensakvarium just nu

måste riva upp hela vardagsrums golvet och ev köksgolvet.... så nu har mitt kar officiellt blivit förvisat till källaren... usch nu får man kanske beställa ett annat kar som byggs på plats

känns nära till hands att lägga ner hela rasket

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Nej ta dig i kragen. Alla råkar vi ut för tråkigheter förr eller senare på nått sätt. Alla vill väl och kommer med kramar men är inte alltid just det man vill höra. Har själv vart i klistret med mitt 570liters som gick i stöpet

Jag hoppas iallafall att du forsätter bygget på nått sätt ;)

Okey så du skall ej ha det där det var tänkt från början? Måste du ställa ner det i källaren då?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Nja jag hoppas faktiskt på att det blir så eftersom golvet rest sig en bit in i köket också..

får se vad Försäkringsbolaget säger..

Har tömt 500liters karet nu och ska ge mej på att ta bort en karm i källaren så jag kan få in det stora och på börja det igen... jaja bara några koraller som dött än sålänge hoppas fiskarna tar det bra men min Anemon drog inte ihop sej ett dugg verkar må hur fint som helst peppar peppar...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

lutar åt att det blir ett system på 1500+,800+ och 300 liters sump skall bara hitta en bra lösning på skummningen av det hela alltså ca 2600 liters system.. kanske ännu större man vet alldrig för att citera min sambo du får göra hur du vill bar akvariet är i källaren... hehe kanske skulle ta och matcha Mickegsi' s planer på 4860liter... hehe undrar om det räknas med att man kör ett sytem...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Guest
Detta ämne är stängt för fler inlägg

×
×
  • Skapa Ny...