fiend Postat 29 januari 2007 Postat 29 januari 2007 Alright, då var dem betydligt större än vad jag trodde. Undra vart sjuttsingen man då skall sätta dem. Har inte gjort hål i taket än så jag kan sätta dem uppe på vinden.Värme stiger ju som sagt uppåt så man kanske ska sätta dem på väggen ovanför elkontakterna?Hur mycket väger varje klump? Citera
watter Postat 29 januari 2007 Författare Postat 29 januari 2007 Alright, då var dem betydligt större än vad jag trodde. Undra vart sjuttsingen man då skall sätta dem. Har inte gjort hål i taket än så jag kan sätta dem uppe på vinden.Värme stiger ju som sagt uppåt så man kanske ska sätta dem på väggen ovanför elkontakterna?Hur mycket väger varje klump?mm jag fick också en chock när jag plocka upp dom, men efter ett tag var dom inte så stora längre På väggen kan sätta dom, har för mig där var fäste på dom så man kunde göra det. Tro att varje klump vägde runt 5-6 kg, kommer inte riktigt ihåg vad han skrev till mig på mail om det, hmm :/mvh Emil Citera
fiend Postat 29 januari 2007 Postat 29 januari 2007 Okey!hur många "fästpunkter" har dem för att sätta dem på väggen?4 st skulle jag gissa på, något sådant?Då kan man sätta dem på väggen längst upp vid taket. Det bör fungera. Har reglar som går där =) Citera
watter Postat 29 januari 2007 Författare Postat 29 januari 2007 Okey!hur många "fästpunkter" har dem för att sätta dem på väggen?4 st skulle jag gissa på, något sådant?Då kan man sätta dem på väggen längst upp vid taket. Det bör fungera. Har reglar som går där =)Jag tittade efter nu ovh det var faktiskt bata två :S Men det ska nog funka bra ändå mvh Emil Citera
fiend Postat 29 januari 2007 Postat 29 januari 2007 Okey! =) det låter ju bra det.Gäller ju att man ska beställa allt sen också.Får se om det blir vid nästa löning. Beror på vad räkningarna säger då Citera
watter Postat 29 januari 2007 Författare Postat 29 januari 2007 Okey! =) det låter ju bra det.Gäller ju att man ska beställa allt sen också.Får se om det blir vid nästa löning. Beror på vad räkningarna säger då mm, det kostar tyvärr en del mvh Emil Citera
fiend Postat 30 januari 2007 Postat 30 januari 2007 Haha, jo det gör ju det tyvärr. Man har ju annat att lägga pengar på också tyvärr.Men nu ska jag lägga huvudet på kudden och sova.Meddelar när det blir en beställning och vad. Ska nog fortsätta planera, tänka och diskutera lite sen i trådarna få se. Citera
watter Postat 30 januari 2007 Författare Postat 30 januari 2007 Haha, jo det gör ju det tyvärr. Man har ju annat att lägga pengar på också tyvärr.Men nu ska jag lägga huvudet på kudden och sova.Meddelar när det blir en beställning och vad. Ska nog fortsätta planera, tänka och diskutera lite sen i trådarna få se.Säger detsamma, dags att krypa ner nu mvh Emil Citera
watter Postat 19 mars 2007 Författare Postat 19 mars 2007 Tjenna alla saltisar Det var ett bra tag sedan jag uppdatera denna tråd. Om jag ska berätta lite om hur det går så kan jag bara säga att allt rullar på som vanligt, nyaste inköpet är två Tridacna Maxima musslor. Annars inte så mycket nytt...mvh EmilLite bilder... Citera
pimo Postat 19 mars 2007 Postat 19 mars 2007 Instämmer!, skitsnyggt kar du har!Vill se ett par helhets bilder också! Citera
watter Postat 19 mars 2007 Författare Postat 19 mars 2007 Jättesnyggt Emil! Tackar, tackar Instämmer!, skitsnyggt kar du har!Vill se ett par helhets bilder också!Tack, visst här är en helbild. Tyvärr har jag jättesvårt att få till rätt fäger, på allt. Det blir dassigt, tyvärr. Men ni ser lite i alla fall mvh Emil Citera
Capote Postat 19 mars 2007 Postat 19 mars 2007 Tummen upp, Emil. Ser bra ut och den där "långhåriga" acron är pricken över i't. Citera
watter Postat 19 mars 2007 Författare Postat 19 mars 2007 Tummen upp, Emil. Ser bra ut och den där "långhåriga" acron är pricken över i't.härliga bilder och härligt kar!Tackar tackar mvh Emil Citera
jimmye Postat 22 mars 2007 Postat 22 mars 2007 Sicken LS WOW vilka kalkalger, mkt snyggt!(avis som F***n)mvh jimmye Citera
watter Postat 22 mars 2007 Författare Postat 22 mars 2007 Sicken LS WOW vilka kalkalger, mkt snyggt!(avis som F***n)mvh jimmyeTakcar så mycket Jimmy mvh Emil Citera
watter Postat 12 april 2007 Författare Postat 12 april 2007 Liten uppdatering med lite bilder tagna idag mvh Emil Citera
teggner Postat 12 april 2007 Postat 12 april 2007 säger det igen, helgrymt! precis min smak i fiskväg, skitsnygg seriatopora Citera
watter Postat 12 april 2007 Författare Postat 12 april 2007 säger det igen, helgrymt! precis min smak i fiskväg, skitsnygg seriatoporaSnyggt som vanligt Emil! Tackar så mycket mvh Emil Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.