Gå till innehåll

Emils 375 liters


watter

Rekommenderade inlägg

  • Svar 886
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Ja för säkerhets skull, man vill ju inte ha några läckage på grund av dåliga limfogar. Limmar du med tangit har de en jättebra rengöringsvätska också som är gjord för PVC och tangitlimmning. Jag använder sådan.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja för säkerhets skull, man vill ju inte ha några läckage på grund av dåliga limfogar. Limmar du med tangit har de en jättebra rengöringsvätska också som är gjord för PVC och tangitlimmning. Jag använder sådan.

Jepp, såg att det fanns men beställde bara tangitlimm, tror du det funkar bra med rödsprit eller?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

jo iofs,men jag tycker inte du ska limma den i genomförningen,om du vill ändra eller justera,vattnet kan ju inte komma nånstans,när det är i avrinningsboxen

Kom på det precis att det gör ju inget om den läcker, det är ju bara dom literna vatten som är i boxen som kan komma ner i sumpen :)

post-2318-14468912754776_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Kom på det precis att det gör ju inget om den läcker, det är ju bara dom literna vatten som är i boxen som kan komma ner i sumpen :)

Jag funderade som dig och valde Tangitsrengöringsmedel för att inte göra bort mig i onödan. Och om man läser vad du läggar ner i pengar på detta projekt så är rengöringsmedlet försumbart!

Kolla denna tråden så kan du läsa om frågorna du ställer. https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=10395 Ofta finns svaren på dina frågor i trådarna och om man söker så kan du hitta fler vinklar än vad några av oss får med på våra svar. När du sökt så skriver du en fråga på vad du fått fram.

Berätta hur du gör med limning samt rengöring!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...