Sillen Postat 13 maj 2006 Postat 13 maj 2006 Jag tror inte ni hittat sanningen i guldfiskarna ännu. Det är bara jämföra antal inlägg på dem i denna tråden samt hur många meddelanden per dag. Tror det är någon annan sak guldfiskarna visar. Citera
wrang Postat 13 maj 2006 Postat 13 maj 2006 Hejsan. Fiskarna är en gamal sak från den tiden då jag körde med forumet WEBWIZ ligger kvar sedan dess. Har funderat på att ta bort dom helt och hållet. Eller skall man uppgradera dom istället till nått roligare...saltvandsforum.dk har blaGrøn Chromis, Dværg kejser, Foxface, Søstjerne, Sommerfugl fisk, Copepod Citera
Lasse Postat 13 maj 2006 Postat 13 maj 2006 Nä Christian - jag tycker vi alla gör en gemesam ansträgning och får bort dem genom att den trevliga banderollen "jag stöder saltvattensguiden" ersätter dem. Vi vet ju alla hur nu eller hur....MVH Lasse Citera
stigigemla Postat 13 maj 2006 Postat 13 maj 2006 Det är dags att sluta skriva då om man riskerar att bli en Copepod??Men det ligger något något i det . Jag har fått kommentarer i stil med "Om du inte passar dig har du snart gälar". Citera
Lasse Postat 13 maj 2006 Postat 13 maj 2006 Snart?Det var länge sedan vi passerade det stadiet eller hur Stig Citera
wrang Postat 13 maj 2006 Postat 13 maj 2006 Tog bort allt vad super eller aktiv eller fiskarna att göra Så nu är det bara som syns att man verkligen stödjer sidan! Citera
greger Postat 13 maj 2006 Postat 13 maj 2006 du kan väl lämna hennes telefonummer, hon börjar ju kännas som min målgrupp! Citera
Dallaman Postat 18 maj 2006 Postat 18 maj 2006 du kan väl lämna hennes telefonummer, hon börjar ju kännas som min målgrupp!antar att de e Jakens farmor som Greger vill dejta eller nått Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.