izfisk Postat 13 december 2024 Författare Postat 13 december 2024 helhetsbild? Kommer framöver har lite saker kvar på bygget Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
kaptenen Postat 13 december 2024 Postat 13 december 2024 3 timmar sedan, izfisk skrev: Har letat sig in lite koraller i karet. El capitán acro: Kul och se den på så nära håll! 1 Citera
izfisk Postat 31 december 2024 Författare Postat 31 december 2024 Gott nytt saltis år! Hoppas på god tillväxt, fler saltis träffar och allmänt låga näringsvärden, men såklart inte för låga.Allt gottSkickat från min iPhone med Tapatalk 3 Citera
izfisk Postat 22 januari Författare Postat 22 januari Fyller på med fisk .Skickat från min iPhone med Tapatalk 2 Citera
izfisk Postat 22 januari Författare Postat 22 januari 5 stycken Anthias en lång nosad hökfisk en chelmon och en 6 line.Sen fyllde jag på med snäckor och eremiter.Chelmon är dock till pest karet där den skall bo ensam med 2 clowner.Alla fiskarna ser toppen bra ut och är inkoppade och insläppta.Skickat från min iPhone med Tapatalk 3 Citera
jeber Postat 22 januari Postat 22 januari 4 timmar sedan, izfisk skrev: 5 stycken Anthias en lång nosad hökfisk en chelmon och en 6 line. Sen fyllde jag på med snäckor och eremiter. Chelmon är dock till pest karet där den skall bo ensam med 2 clowner. Alla fiskarna ser toppen bra ut och är inkoppade och insläppta. Skickat från min iPhone med Tapatalk Alltid kul med nytt! Hoppas chelmon äter lite fryst med 1 Citera
izfisk Postat måndag vid 12:44 Författare Postat måndag vid 12:44 en liten inventarie lista just i detta på levande i karet: FISK: Anthias Squampinis 5 st Scopas 1 st Tomini 1 st ramosus 1 st 6 line 1 st långnosad hökfisk LÄGRE: 20 st troccus snäckor 3 stycken bumbelbee snäckor 6 st eremiter av blandade modeller 1 st sjöstjärna 2 st pepparmint 1 st mitrax STEN: 20 KG levande sten KORALLER: Acropora ca 25 stycken olika Montipora 4 st olika Ricordea yuma 1 st goniopora 3 st olika stylopora 2 stycken olika cypostrea 1 st chalice 1 st sacrophyton 3 stycken olika . Kämpar med låga näringsvärden mäter 0 i nitrat med hanna och 0,01 fosfat så får börja dumpa i med mat och dosera lite närningsämnen dock verkar det som fulperioden är avklarad nu vilket är skönt. over and out 2 Citera
Oscarhaglund Postat måndag vid 15:42 Postat måndag vid 15:42 25 acropora! Det kommer bli fullsmockat när det växer ut Citera
izfisk Postat måndag vid 15:45 Författare Postat måndag vid 15:45 25 acropora! Det kommer bli fullsmockat när det växer ut Det får vi hoppas Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
Oscarhaglund Postat måndag vid 15:57 Postat måndag vid 15:57 11 minuter sedan, izfisk skrev: Det får vi hoppas Skickat från min iPhone med Tapatalk Jag tycker nog vi förtjänar lite bilder. Får komma över nån dag och titta också Citera
izfisk Postat måndag vid 16:19 Författare Postat måndag vid 16:19 Ja jag får skramla fram kameran när limmet torkat så att säga. Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
izfisk Postat igår vid 13:55 Författare Postat igår vid 13:55 Har börjat styra upp en kontrollpanel i sidoskåpet: 2 Citera
nike83 Postat igår vid 19:13 Postat igår vid 19:13 ser smalt ut! får du ens in handen, eller använder du "fragg-tången" Citera
izfisk Postat 12 timmar sedan Författare Postat 12 timmar sedan ser smalt ut! får du ens in handen, eller använder du "fragg-tången" Det är smalt, tanken är att inte behöva va där inne å grotta men som alla vet brukar man ju aldrig klara sig från det. Vi får se om det funkar i längden för ändamålet i dagsläget är det anpassat efter bredden på platsen som finns. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.