Scooby_doo Postat 20 maj 2010 Författare Postat 20 maj 2010 Pga flytt kommer jag att sälja akvariet komplett med avhämtning i Skåne. Bilder mm finns i denna tråden, t.ex. https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showpost.php?p=230007&postcount=221De som är intresserade kan kontakta mig via PM. Ska ordna så det kommer ut annons även framöver när jag inventerat vad som finns. ~Henrik Citera
Laggeman Postat 21 maj 2010 Postat 21 maj 2010 Varför ska du inte ta karet med i flytten? Blir det så långt från skåneland? Citera
Scooby_doo Postat 21 maj 2010 Författare Postat 21 maj 2010 Flytten blir inte långt bort från nuvarande, däremot tänkte jag ta ledigt en längre tid och surfa mm i Australien till vintern. Så tänkte redan nu innan flytten sälja akvariet till ngn som vill ha ett komplett och kan få nytta av ett perfekt fungerande akvarium.Framöver om 1 år är det inte omöjligt det blir ngt igen.Ska lägga upp en annons, och ni som är intresserade - kontakta mig.~HenrikVarför ska du inte ta karet med i flytten? Blir det så långt från skåneland? Citera
Scooby_doo Postat 21 maj 2010 Författare Postat 21 maj 2010 Har lagt upp en annons på SVG gällande försäljningen:https://www.saltvattensguiden.se/annonser/showproduct.php?product=9092~Henrik Citera
Laggeman Postat 21 maj 2010 Postat 21 maj 2010 Lite synd att du inte kunde tänka dig o dela upp det lite. Citera
Scooby_doo Postat 21 maj 2010 Författare Postat 21 maj 2010 Sorry Jimmy, kör på 'all or nothing'. Så bara skaffa en balja till,,, ~HenrikLite synd att du inte kunde tänka dig o dela upp det lite. Citera
ClaesHWK Postat 10 januari 2011 Postat 10 januari 2011 Lite sent nu men tänkte på att avrinningen var kopplad via UVC. Nu kanske du inte hade några små kryp men såg denna videon, lite synd att köra igenom dom via ett UVC. Kanske någon nämnt detta tidigare Citera
Scooby_doo Postat 18 augusti 2011 Författare Postat 18 augusti 2011 HejJag slutade med ha UVC påkopplad ganska tidigt, dels för minska värme/ström samt märkte inte ngn skilland. Startade UVC vid ngt enstaka tillfälle vid införande av ny fisk/vitprick.~HenrikLite sent nu men tänkte på att avrinningen var kopplad via UVC. Nu kanske du inte hade några små kryp men såg denna videon, lite synd att köra igenom dom via ett UVC. Kanske någon nämnt detta tidigare Citera
Laggeman Postat 18 augusti 2011 Postat 18 augusti 2011 Hur går det med karet Henrik?*Edit: Glöm det! -ger upp Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.