Gå till innehåll

Petrols nya system


petrol

Rekommenderade inlägg

  • Svar 151
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Hehe ja frugan är bra att ha..

Nej det blir inget refugium. 540L som skulle bli refugium är det vänstra karet.

Det ska troligen fyllas med clowner och mina fjärilar. I det stora blir det mina kirurger och min muräna. Kommer att skaffa drakfiskar till det. Har ett 300L som sump mellan karen.

Nu sitter belysningen på plats och jag har testkört det stora karet med "söt"vatten för att kolla så det inte har börjat läcka vid flytten. ska strax börja sätta upp de övre reglarna och om jag hinner så kommer OSB skivorna på plats i kväll :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Wow tycker det ser riktigt kul ut med detta.

Hadde vart kul med att inreda det likadant till höger på det stora och till vänster på det lilla så blir det liksom ett helt kar men ändå inte samma innehåll. Man kan då lura ögat med att det är ett ända långt kar... (4,8meter kar)

Fixar man ett Plexiglas rör mellan dessa och fyller det med vatten som ett uppåner vänt U så kan fiskarna simma upp i ena sidan å ner i det andra karet. ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
Verkligen vackert! :smiley20:

Gillar också den träpanel du dragit upp utanpå överbyggnaden. Vad är det? Tunn folierad panel?

Det ser ut som mörka partier i ljuskäglorna. Är det tänkt så eller är det bara temporärt?

Ska du ha smisk?;) Det är den trendriktiga sjögräs/bambutapeten som man ser i alla heminredningstidningar. Frugan fick välja när hon varit snäll mot mig och mina byggen.

Den rackarns tapeten var nästan omöjlig att ha och göra med. Helt stel, svår att skära.

Kostade 900:- rullen så man ville inte göra fel..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...