BroderIsak Postat 29 oktober 2006 Postat 29 oktober 2006 Jag tycker ibland att det e samma folk som lägger upp bilder på sina burkar jämt .Det e många som aldrig lägger upp bilder på sina burkar.Som jag tycker e väldigt tråkigt.För det finns ju inget roligare att se lite bilder på folks burkar.Många väntar flera månader mellan gångerna med att dom lägger ut bilder. Citera
Draedon Postat 29 oktober 2006 Postat 29 oktober 2006 mm.. och så finns det såna som mig själv som postar ny bilder så fort man har flyttat på en liten sten Citera
BroderIsak Postat 29 oktober 2006 Postat 29 oktober 2006 mm.. och så finns det såna som mig själv som postar ny bilder så fort man har flyttat på en liten sten Tänk om alla gjorde det!! Då skulle man ha hur många trådar som helst att strossa runt bland! Hellre för mycket än för lite... Citera
adddo Postat 7 december 2006 Postat 7 december 2006 Stayin alive!Fanns det inte nån mall vi kunde använda. Christian?Det är ju du som bestämmer i slutändan hur det skulle läggas upp.Vad sägs? Citera
wrang Postat 7 december 2006 Postat 7 december 2006 Jo då jag satt med det men kom av mig lite för några veckor sedan men bra att du frågade igen Citera
wrang Postat 17 januari 2007 Postat 17 januari 2007 hejsan har nu suttit med detta och har en sida klar.Eftersom det inte skall vara någon tävling på det hela utan mer en tanke hur man byggt upp sitt akvarium och tankar överlagMånadens akvarium har ju många som namn men känns lite tävlings inspirerat med detta, eller?Så har ni några bra namn som man kan kalla det hela. Citera
Richard Postat 17 januari 2007 Postat 17 januari 2007 Månadens Reefer,,,,,,,,,, kanske lite dumt med tanke på att det finns FOT ocksåMVH Richard Citera
wrang Postat 17 januari 2007 Postat 17 januari 2007 Bra förslag redan!. Några fler förslaghar fått in detta via PM oxsåMånadens hembesök! Citera
wrang Postat 20 januari 2007 Postat 20 januari 2007 Denna Månad hälsar vi på hos ......Hemma Hos XXXXXX.Månadens hembesök är hos...... Citera
Sillen Postat 20 januari 2007 Postat 20 januari 2007 mmm inte dumt.Jag har funderat lite på tittlar för att inte låsa fast oss vid någon tid.Visning av XXXs akvarium.Men jag lutar nog åt något av de ursprungliga med variant. Jag tycker vi kör och titeln är inte viktigast! Citera
stigigemla Postat 20 januari 2007 Postat 20 januari 2007 Jag tycker att månadens akvarium är en bra titel.För att få bort onödigt tävlingsmoment tycker jag att man skall växla mellan olika typer av kar. Revkar och Fish only givetvis men också Nano, Karantän, Refugium och annat.Karen tycker jag skall ge inspiration till oss alla och det får vi mycket mer av om det inte blir en tävling om minst bruna SPS. Citera
acuario Postat 20 januari 2007 Postat 20 januari 2007 Månadens kar om det ska vara något överhuvud taget. Citera
Tedb Postat 20 januari 2007 Postat 20 januari 2007 Det är väl bara i detta land som en sådan här diskussion är möjlig. Självklart så kommer det ses som jättekul att få möjligheten att förklara hur sitt lilla egna projekt är uppbyggt och hur man går tillväga när man sköter det. Titeln "månadens akvarium" är ju ganska beskrivande och det är nog svårt att komma ifrån att det kommer framkalla någon sorts stolthet för innehavaren. Huruvida detta är skadligt för andra eller hobbyn kan bara den enstaka individens inställning till att hantera andras framgång avgöra. Och om man nu anser sig vara av den natur att man har svårt att hantera detta så kan det ju i en varningstext med röda bokstäver vägleda individer om den fara som kan förligga att klicka på denna radikala länktitel. Själv tycker jag att Månadens Akvarium låter väldigt bra. Citera
watter Postat 21 januari 2007 Författare Postat 21 januari 2007 Månadens akvarium blir bra mvh Emil Citera
wrang Postat 21 januari 2007 Postat 21 januari 2007 ops så det kan bli men jag jobbar med det som ni kanske sett Citera
watter Postat 21 januari 2007 Författare Postat 21 januari 2007 Haha, ja det blev en del nya trådar mvh Emil Citera
andreassofus Postat 21 januari 2007 Postat 21 januari 2007 hehe ja började undra vad som hade hänt,, trodde de va min dator först som hade hakat upp sig Citera
wrang Postat 21 januari 2007 Postat 21 januari 2007 Lite kort vassel men efterlyser redan nästa månad. Är det någon som känner sig manad så här i förhand Citera
Draedon Postat 21 januari 2007 Postat 21 januari 2007 jag känner mig manad till månadens akvarium - februari 2009.... Citera
wrang Postat 28 januari 2007 Postat 28 januari 2007 Är det någon som känner sig manad så här i förhand för nästa månad Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.