joda Postat 9 maj 2007 Dela Postat 9 maj 2007 Sådär då var det klart. En liten förhandstitt på min bläckfiskFrån början i oktober8Maj 2007det blev ju skitbra... gillar färgerna du valde...kan tänka mig att det "sved" till lite på fotknölen... testa armbågen nångång så ska du få känna på nått skönt... NOT !!!! jag ska väl inte vara sämre än er andra då... här är några bilder på vad min kropp har fått stå ut med...har fått med både fisk & bläckfisk och som många av er andra så har även jag fått med en idol... så tomb raider pryder min vänsta högerarm...-respekthahaha och inte att förglömma djävulen på ryggen...ryggen är inte klar ännu men det ser ni nog själva... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Holma Postat 9 maj 2007 Dela Postat 9 maj 2007 -Jäklar vilken bläckfisk jonatan, mycket cool..Wrang din var nice också.. Mvh/Niklas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
teggner Postat 10 maj 2007 Dela Postat 10 maj 2007 svinsnygg bläckfisk joda Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joda Postat 10 maj 2007 Dela Postat 10 maj 2007 -Jäklar vilken bläckfisk jonatan, mycket cool..Wrang din var nice också.. Mvh/Niklassvinsnygg bläckfisk jodatackar... jo jag är nöjd som f*n med den... speciellt med tanke på att det är en cover up... jag hade en ful tatuering där som jag gjorde när jag var 18 år som jag verkligen ångrar så det är den jag tatuerade över med bläckfisken... fast det slutade med att hela armen blev täckt...//jonatan Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joda Postat 11 maj 2007 Dela Postat 11 maj 2007 fick några tatuerings tips från en jobbar-kompis idag... delar med mig av dom här utifall det är nån som är sugen på att tatuera sig men inte kommit på vad ännu...varsågoda... Bilderna i inlägget är raderade med hänvisning till regel 3.8. Tidigare har liknande bilder uppfattats som stötande av medlemmar på guiden och de tillför inget till akvariehobbyn! /Jonas (moderator) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
teggner Postat 12 maj 2007 Dela Postat 12 maj 2007 haha nice! vart hittade du din? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petrol Postat 23 november 2009 Dela Postat 23 november 2009 Min första tatuering. Inte salt men väl fiskar dock. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 23 november 2009 Dela Postat 23 november 2009 snyggt petter....var gjordes denna skönhet? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petrol Postat 23 november 2009 Dela Postat 23 november 2009 Tack! Det var en gästtatuerare från Japan som var på besök hos Tattoo World i Höör.Tattueraren var den berömda Horlien och jag hade tur att boka tid. Det tog totalt 11 timmar delat på två sittningar. Detta är min första tatuering och det var en pärs att bli tatuerad i 6 timmar i sträck. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
magnus1975 Postat 23 november 2009 Dela Postat 23 november 2009 Riktigt snygg! Har du någon bild på resten av tatueringen? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 25 november 2009 Dela Postat 25 november 2009 Jösses, inte dåligt för att vara din första!Låt oss se en full-bild! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 27 november 2009 Dela Postat 27 november 2009 Den är grym petter....snyggt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mikedive Postat 28 november 2009 Dela Postat 28 november 2009 Undrar om muränor ser tatueringar av bläckfiskar som byte? har själv haft funderingar på en maffig bläckfisk tatuering. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
liljeros Postat 5 mars 2010 Dela Postat 5 mars 2010 orm? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jurgonh Postat 22 april 2010 Dela Postat 22 april 2010 Ett dagisbarn sa spontant förra veckan att jag borde tatuera Nemo eftersom jag älskar tatueringar och älskar mina fiskar.. han var också väldigt specifik vars på armen Nemo borde sitta... Han slutar hos oss på Onsdag.. så.. va fan.. klart jag måste göra så.. han har ju så rätt.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BQGrogg Postat 22 april 2010 Dela Postat 22 april 2010 Haha! Underbart!Längtar själv som f*n på att få tatuera mig. Ett helt år kvar.Mvh/ Oscar Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wotan Postat 22 april 2010 Dela Postat 22 april 2010 Respekt Jörgen. Mycket fräck... Får jag ta en närmare titt på när jag kommer förbi framöver Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jurgonh Postat 22 april 2010 Dela Postat 22 april 2010 Respekt Jörgen. Mycket fräck... Får jag ta en närmare titt på när jag kommer förbi framöverYes.. Självklart...Jag har inga planer till helgen.. så har du möjlighet lördag eller söndag är det bara att komma då =) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Edward Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 Well får väl slänga upp ett par bilder på mitt pågående projekt Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Majki01 Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 Tänkte jag skulle slänga upp bilder på alla mina. Men ack inte naken bilder på internet haha. Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ove.P Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 Well får väl slänga upp ett par bilder på mitt pågående projekt [ATTACH]57244[/ATTACH][ATTACH]57245[/ATTACH]Utan tvekan den snyggaste tatuering jag sett. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
daniel_i_malmö Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 (ändrat) Well får väl slänga upp ett par bilder på mitt pågående projekt [ATTACH]57244[/ATTACH][ATTACH]57245[/ATTACH]Wow, en riktigt härlig undevattensvärld! Ändrat 15 maj 2011 av daniel_i_malmö Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Edward Postat 14 maj 2011 Dela Postat 14 maj 2011 Utan tvekan den snyggaste tatuering jag sett.tack! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Piraterna Postat 15 maj 2011 Dela Postat 15 maj 2011 Riktigt snygg Edward, vem har gjort den? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Piraterna Postat 15 maj 2011 Dela Postat 15 maj 2011 Min tatuering har inget att göra med vatten än så länge men tanken är att lägga japanskt vatten i och kanske slänga in lite fisk eller liknande. I dagsläget ångrar jag att jag valde pioner istället för anemoner men men.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.