Gå till innehåll

Min nya Tatuering...


wrang

Rekommenderade inlägg

Nu e de slut med å visa benet när du liftar Wrang.

Och jag som inte kan räcka ut armen. Kan ni inte läsa vad det står åt ena hållet så vrid skärmen 180 grader försök igen. Går att läsa på båda hållen men har lite olika mening kan kombineras med en tumme upp eller tumme ner.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

jag är precis som dig :skrattar:

när jag piercade ena bröstvårtan blev jag vit som ett lakan, och sen kom smärtan. fy f*n.. tungan kändes knappt innan den svullnade och man inte kunde käka fast föda på ett par veckor :P

Jag har VÄLDIGT låg smärttröskel.. tycker allting gör jätteont och får panik när jag tänker på smärta, och jag tyckte mina 2 tatueringar var helt lugna.. den ena tog 5 timmar, men det var som inga problem.. känns ungefär som "tusen nålar", fast "tusen nålar" gör ondare.

Piercing däremot, fy fan va ont det gör, har haft 2 i läppen och en i ögonbrynet förut, och det gör typ 100 gånger ondare än en tatuering...

Ni snackar om små piercingar - själv har jag 11 skruvar - direkt in i käkbenet - det kallar jag piercing!!!!!!

Ja jag är född i fiskarna tecken. Kör denna sidan, Är eller var dykare så klart att man gör en ny i detta tema ;)

Där är du inte ensam....

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Snyggt!

Ser att fler slagits av samma tanke som jag. Jag håller på med en helarm med diverse fiskar och annat. Började med en blåringad bläckfisk på axeln för 2 år sen...

Nu når tatueringen handleden och fylls med färg allt efter som. Får väl posta bilder när den är klar... Förhoppnigsvis inom en månad.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 månad senare...

jag bokade tid igår för nr.3. men det var sån j-a kö så jag fick inte tid förens i slutet av februari... :(

bifogar motivet, kommer uppta större delen av överarmen, ska sedan byggas på så att överarmen är helt täckt + upp på axeln, ut mot bröstet och även lite på ryggen.. får ta det i etapper, kostar ju fläsk + att jag blir så j-a rastlös efter att ha setat blixtstilla i några timmar :P

post-2037-14468913397406_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

det fina i kråksången tycker jag är att det känns som allt i livet blir billigare när man börjat med salt. 2500 är ju ingenting. inte ens en lysramp...

det är både på gott och ont.... det blir "på ont" när det smittar av sig på sambon.

/killen som precis har köpt ny mobil, mp3-spelare, bärbar dator + kläder till sin sambo för "det är ju inte ens så mycket du har lagt på akvariet" :skrattar:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 månader senare...
  • 4 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...