Gå till innehåll

Min nya Tatuering...


wrang

Rekommenderade inlägg

Klart att man skall gadda sig igen å det blev en Bläckfisk som vaktar sin kista.

Uppskissning först

tatuering_uppskissning1.jpg

Skuggning

tatuering2.jpg

Gjorde jävligt ont runt fotknölen bara lite kvar...

tatuering1.jpg

Mer bilder senare om det är intressant. Hela benet är just nu inlindat i plastfolie som skydd under 24h

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

hejsan ja det tog 2h för att färdigställa detta. Gjorde gör ont men de skall det göra.

Tvekade efter 1h och funderade varför man gjorde detta eller utsätter sig för denna brännade smärta....

Är så nöjd med den jag har innan å gjorde 10års jubileum på den andra.

Nja bilden är från en tatuerings hemsida men han som gjorde den på City Tatoo i GBG gjorde om den å la till några fler slingrande armar å extra runt fotknölen i efterhand. La även till några spoonger på baksidan och lite mer koraller

Så grunden är köpt men ändrad och tillaggad saker

Skall färglägga det hela senare i höst.

Känner mig grymt nöjd

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

det gör inte så ont egentligen... stundtals gör det ganska ont, men till slut blir man så avdomnad så man känner inte lika mycket. smärta kan iofs upplevas olika, jag tyckte det var "innebandybollssmärta" = det bränner till rejält men går över fort. :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har VÄLDIGT låg smärttröskel.. tycker allting gör jätteont och får panik när jag tänker på smärta, och jag tyckte mina 2 tatueringar var helt lugna.. den ena tog 5 timmar, men det var som inga problem.. känns ungefär som "tusen nålar", fast "tusen nålar" gör ondare.

Piercing däremot, fy fan va ont det gör, har haft 2 i läppen och en i ögonbrynet förut, och det gör typ 100 gånger ondare än en tatuering...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja jag är född i fiskarna tecken. Kör denna sidan, Är eller var dykare så klart att man gör en ny i detta tema ;)

Och jag är oxe, skulle då egentligen varit bonde, bott på landet, varit vegitarian och hata fisk. Men ändå kan jag inte leva utan mina salta firrar... Undra vart det gick snett? ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har VÄLDIGT låg smärttröskel.. tycker allting gör jätteont och får panik när jag tänker på smärta, och jag tyckte mina 2 tatueringar var helt lugna.. den ena tog 5 timmar, men det var som inga problem.. känns ungefär som "tusen nålar", fast "tusen nålar" gör ondare.

Piercing däremot, fy fan va ont det gör, har haft 2 i läppen och en i ögonbrynet förut, och det gör typ 100 gånger ondare än en tatuering...

jag är precis som dig :skrattar:

när jag piercade ena bröstvårtan blev jag vit som ett lakan, och sen kom smärtan. fy f*n.. tungan kändes knappt innan den svullnade och man inte kunde käka fast föda på ett par veckor :P

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...