adddo Postat 9 januari 2014 Postat 9 januari 2014 Du har säkert funderat på det.. Men kan du inte bara nedgradera? Skaffa ett 200liters kar o låta det tuffa på? Citera
greger Postat 9 januari 2014 Postat 9 januari 2014 Smärtsamma ord - speciellt det där med sö, sö, ...äsch - kan inte ens skriva det!Fast när det gäller saltvattensmissbrukare, är det ok att hoppas på återfall Citera
greger Postat 9 januari 2014 Postat 9 januari 2014 Smärtsamma ord - speciellt det där med sö, sö, ...äsch - kan inte ens skriva det!Fast när det gäller saltvattensmissbrukare, är det ok att hoppas på återfall Citera
salar Postat 9 januari 2014 Postat 9 januari 2014 Jävla svikare.Först lämnade du Sumpan och nu ska du lägga av med salt.Jag hoppas i morgon efter middagen när jag lämnar dig att jag går ifrån dig med en påse koraller mätt o belåten och riktigt full vinglandes längs Sveavägen mot bussen vid Odengatan och tänker att du blivit en söt nörd.Ses i morgon Jaken.Patrik Citera
salar Postat 9 januari 2014 Postat 9 januari 2014 Jävla svikare.Först lämnade du Sumpan och nu ska du lägga av med salt.Jag hoppas i morgon efter middagen när jag lämnar dig att jag går ifrån dig med en påse koraller mätt o belåten och riktigt full vinglandes längs Sveavägen mot bussen vid Odengatan och tänker att du blivit en söt nörd.Ses i morgon Jaken.Patrik Citera
Lasse Postat 26 januari 2016 Postat 26 januari 2016 On 2010-01-24 at 11:40, stigigemla sa: Men mät först. Allt för mycket kalium är giftigt. Jag tror mer det är så att brist gör att färgen bleknar och att förhöjda värden inte gör något. Men jag har inte gjort några större försök så det är väldigt osäkert. Hittade det här citatet Stig - någon kommentar MVH Laasse Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.