Laggeman Postat 6 januari 2007 Dela Postat 6 januari 2007 Hello folks. Är det någon som har kontakt med Hans på Drakfisken och vet om han har semester eller något? Har beställt prylar i mitten på december, och det enda jag hört efter beställningen var det automatiserade bekräftelse mailet som kom dagen efter.Det är snart dags att beställa hos en konkurent om inget händer... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petrol Postat 6 januari 2007 Dela Postat 6 januari 2007 Har du mailat eller PMat igen?Det brukar inte vara något strul med Drakfisken. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ahab Postat 6 januari 2007 Dela Postat 6 januari 2007 Skulle säga att det alltid brukar ta tid för Hans att svara, men det är det ofta värt då han har bra utbud och priser. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 6 januari 2007 Dela Postat 6 januari 2007 Jag beställde korallim den 10 december, och det kom med vändande post. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 6 januari 2007 Författare Dela Postat 6 januari 2007 Har mailat 2ggr, både till hans@drakfisken.se samt info@drakfisken.se så jag har försökt... Beställningen lades den 19'e december. Har handlat förut utan större bekymmer, men vi är två på denna ordern och polaren börjar klaga... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
aerie Postat 6 januari 2007 Dela Postat 6 januari 2007 Tror han varit borta, fick svar efter nyår tror jag det var efter att försökt få tag på honom en tid. Han verkar hålla på att skicka saker iaf. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 6 januari 2007 Författare Dela Postat 6 januari 2007 Om man håller i en web-butik och åker bort är det väl brukligt att man lämnar någon form av hälsning via hemsidan? Jag fick honom till att göra det när det var fotbolls-VM och han hade svårt med de tyska underlevernatörerna. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 6 januari 2007 Dela Postat 6 januari 2007 Japp, det är god sed att lämna en hänvisning på hemsidan om 'butiken' är stängd ett tag eller andra orsaker kan fördröja beställninger. Inte minst om man driver en Webb butik.Dessutom är det service vänligt att ställa in mail programmet så att autosvar skickas tillbaka till beställare om post ej läses som normalt.I höstas beställde jag från en Webb butik. När jag inte fått svar på en vecka handlade jag hos den lokala akvariebutiken. Efter ytterligare några dagar hörde Webb butiken av sig men då var det för sent, för honom. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 6 januari 2007 Författare Dela Postat 6 januari 2007 Har fått svar från Hans nu under tiden, så beställningen skickas snarast antar jag. Bra med forum man kan lufta sina tankar på. =)Tack alla som svarat!Mvh/ Jimmy. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Drakfisken Postat 6 januari 2007 Dela Postat 6 januari 2007 Hejsan!Jag kan bara beklaga att jag inte har hunnit med att ge någon bra service på sistone. Drakfisken är ju tyvärr inget jag kan livnära mig på... och på sistone så har mitt "riktiga" jobb tagit all tid och lite till. Kombinera det med leveransproblem och helgdagar så ligger jag efter nu. Jag jobbar dock för fullt för att komma ifatt igen.I nästa vecka kommer förhoppningsvis alla innestående ordrar att kunna skickas ut.MvhHans Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Appen Postat 12 januari 2007 Dela Postat 12 januari 2007 Hej, har skickat e-MAIL och PM men inga svar. Vet inte vadsom är på gång men han är väl bussy.MvHAppen Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 12 januari 2007 Dela Postat 12 januari 2007 du får ringa han´. han har väldigt mycket att göra just nu.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Appen Postat 13 januari 2007 Dela Postat 13 januari 2007 Någon som vet vad han har för nummer?MvHAppen Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 13 januari 2007 Författare Dela Postat 13 januari 2007 På fakturan som skickas ut står ett tel-nr, du kan testa med det:070-495 00 27 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Malta Postat 15 januari 2007 Dela Postat 15 januari 2007 Det är bättre att ringa honom, pröva att ringa efter 1800 det är då han oftast är hemma, ibland kan det även vara svårt att nå honom på kvällstid. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 15 januari 2007 Författare Dela Postat 15 januari 2007 Måste lägga in en liten kommentar ang. denna butik. Jag har handlat av Hans vid ett flertal tillfällen och nu när en polare köpt sitt första kar så har det blivit en del som har behövts köpas in. Jag brukar betala mina köp med ett betalkort som jag får bonus på samt har en månads kredit på, vilket gör att det brukar trilla in lite pengar på kontot till och från. Jag fick faktura som vanligt från Hans på den beställningen som trådens början handlade om och har sedan dess lagt ytterligare en som skickats idag enligt Hans. Jag frågade om jag kunde betala denna med PF och dessutom lägga på förra fakturan på den nya, vilket inte var några problem, och iom detta så får jag ut bonus och pengar tillbaka då jag kan betala för allt när jag hämtar ut paketet från Bussgods! Det kallar jag service! Jag vet var jag i fortsättningn ska handla iaf! Tummen upp till Drakfisken! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Mejsel Postat 16 januari 2007 Dela Postat 16 januari 2007 Har Drakfisken någon butik med fisk eller är det bara prylar han säljer?Jocke Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
aengus Postat 16 januari 2007 Dela Postat 16 januari 2007 bara prylar Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Mejsel Postat 18 januari 2007 Dela Postat 18 januari 2007 Var inne och handlade lite grejer av honom igår.Hjälpte mig med lite gammalt vatten så jag kommer igång och var allmänt hjälpsam och trevlig.Rekomenderas starkt. Sen att han har jävligt bra priser är ju oxå ett plus ; )Jocke Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.