Gå till innehåll

Vad har hänt hos Drakfisken?


Laggeman

Rekommenderade inlägg

Hello folks. Är det någon som har kontakt med Hans på Drakfisken och vet om han har semester eller något? Har beställt prylar i mitten på december, och det enda jag hört efter beställningen var det automatiserade bekräftelse mailet som kom dagen efter.

Det är snart dags att beställa hos en konkurent om inget händer...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Japp, det är god sed att lämna en hänvisning på hemsidan om 'butiken' är stängd ett tag eller andra orsaker kan fördröja beställninger. Inte minst om man driver en Webb butik.

Dessutom är det service vänligt att ställa in mail programmet så att autosvar skickas tillbaka till beställare om post ej läses som normalt.

I höstas beställde jag från en Webb butik. När jag inte fått svar på en vecka handlade jag hos den lokala akvariebutiken. Efter ytterligare några dagar hörde Webb butiken av sig men då var det för sent, för honom.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hejsan!

Jag kan bara beklaga att jag inte har hunnit med att ge någon bra service på sistone. Drakfisken är ju tyvärr inget jag kan livnära mig på... och på sistone så har mitt "riktiga" jobb tagit all tid och lite till. Kombinera det med leveransproblem och helgdagar så ligger jag efter nu. Jag jobbar dock för fullt för att komma ifatt igen.

I nästa vecka kommer förhoppningsvis alla innestående ordrar att kunna skickas ut.

Mvh

Hans

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Måste lägga in en liten kommentar ang. denna butik. Jag har handlat av Hans vid ett flertal tillfällen och nu när en polare köpt sitt första kar så har det blivit en del som har behövts köpas in. Jag brukar betala mina köp med ett betalkort som jag får bonus på samt har en månads kredit på, vilket gör att det brukar trilla in lite pengar på kontot till och från. Jag fick faktura som vanligt från Hans på den beställningen som trådens början handlade om och har sedan dess lagt ytterligare en som skickats idag enligt Hans. Jag frågade om jag kunde betala denna med PF och dessutom lägga på förra fakturan på den nya, vilket inte var några problem, och iom detta så får jag ut bonus och pengar tillbaka då jag kan betala för allt när jag hämtar ut paketet från Bussgods! Det kallar jag service! Jag vet var jag i fortsättningn ska handla iaf! Tummen upp till Drakfisken!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...