thomas5547 Postat 10 februari 2007 Postat 10 februari 2007 Finns det fler saltisar på Hisingen? Som man kan lära känna.. och spana in nya idér?Sett att det lyser konstigt i några lägeheter runnt på hisingen..Antingen solar folk solarium, eller nått annat..? ha ha Citera
Henrik.Å Postat 10 februari 2007 Postat 10 februari 2007 Ha ha ja utifrån ser det helt sjukt ljust ut, folk tror nog man kör med ljusterapi... förutom grannen tvärsöver som kan se Animal Planet från sin balkong Jag går och hoppas på en ny träff på Sjöfartsmuséet så man kan byta till sig lite nya grejer...Jag har träffat 3st från Hisingen, Manks, Frankerd som tyvärr har lagt hobbyn på hyllan ett tag och sen en snubbe jag inte kommer ihåg namnet på som jag skjutsade hem från Bengan en gång, j-kla bra minne man har Citera
mattsve Postat 10 februari 2007 Postat 10 februari 2007 Kan det räcka med att jag jobbar på Hisingen? Citera
Manks Postat 11 februari 2007 Postat 11 februari 2007 Jag lyser upp hela biskopsgården. Ljusterapi för hela slanten. Men visst funderar man på vilka som är saltisar och vilka som jobbar på brännan... Citera
pimo Postat 11 februari 2007 Postat 11 februari 2007 Nån träff i götet kanske?Bor i Åmål, ca 20 mil från göteborg, men kommer gärna om det blir nått. Citera
Lasse Postat 11 februari 2007 Postat 11 februari 2007 Jag ser ju norra spetsen, just bakom EKA - får jag räknas till invånarna på Elevator Nobody? Jag har bott på legendariska adresser som Solstrålegatan och Lammelyckan - och arbetat på Arendal. Jag borde vara kvalificerad!MVH Lasse Citera
marcuspajp Postat 11 februari 2007 Postat 11 februari 2007 Jag bor på andra sidan angeredsbron Citera
Manks Postat 11 februari 2007 Postat 11 februari 2007 Nån träff i götet kanske?Bor i Åmål, ca 20 mil från göteborg, men kommer gärna om det blir nått.finns ju bra mycket mer folk i gbg som håller på än oss som bor på rätt sida om älven. Så jag tycker det är konstigt att det inte ordnats innan. de har ju i sthlm, varfölr ska vi vara sämre? Citera
Henrik.Å Postat 11 februari 2007 Postat 11 februari 2007 Ja det är dags nu för en Göteborgsträff tycker jag, Lasse har ju ordnat fina träffar på Universeum och Ted på Sjöfartsmuseet, men man kan ju sätt ribban lite lägre och träffas hemma hos någon.Några har redan sagt att de skulle vilja komma om det blir nåt nånstans, kom med förslag nu.Jag bor i en trea och det kanske blir för trångt om det inte är någon som sitter på en större lya därute som känner sig manad? Citera
Tedb Postat 11 februari 2007 Postat 11 februari 2007 Annars så e jag på gång å planerar nytt möte på sjöfartsmuseet i maj någon gång. Citera
pimo Postat 11 februari 2007 Postat 11 februari 2007 Roligt att höra ja!Kommer du lägga ur information här när datum osv är spikat? Citera
Tedb Postat 11 februari 2007 Postat 11 februari 2007 Roligt att höra ja!Kommer du lägga ur information här när datum osv är spikat?ja absolut Citera
wrang Postat 11 februari 2007 Postat 11 februari 2007 Annars så e jag på gång å planerar nytt möte på sjöfartsmuseet i maj någon gång.Låter kanon!!Hadde gôr trevligt sisst vi var där. Citera
tropfrog Postat 12 februari 2007 Postat 12 februari 2007 Jag flyttar till hissingen den 1/4, i nya kåken skall det sättas upp rev. Jag är gärna med på eventuella möten, med tiden kan jag kanske bjuda in också.MVHMagnus Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.