Gå till innehåll

Akvarister Hisingen?


thomas5547

Rekommenderade inlägg

Ha ha ja utifrån ser det helt sjukt ljust ut, folk tror nog man kör med ljusterapi... förutom grannen tvärsöver som kan se Animal Planet från sin balkong :)

Jag går och hoppas på en ny träff på Sjöfartsmuséet så man kan byta till sig lite nya grejer...

Jag har träffat 3st från Hisingen, Manks, Frankerd som tyvärr har lagt hobbyn på hyllan ett tag och sen en snubbe jag inte kommer ihåg namnet på som jag skjutsade hem från Bengan en gång, j-kla bra minne man har :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Nån träff i götet kanske?

Bor i Åmål, ca 20 mil från göteborg, men kommer gärna om det blir nått.

finns ju bra mycket mer folk i gbg som håller på än oss som bor på rätt sida om älven. Så jag tycker det är konstigt att det inte ordnats innan. de har ju i sthlm, varfölr ska vi vara sämre?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja det är dags nu för en Göteborgsträff tycker jag, Lasse har ju ordnat fina träffar på Universeum och Ted på Sjöfartsmuseet, men man kan ju sätt ribban lite lägre och träffas hemma hos någon.

Några har redan sagt att de skulle vilja komma om det blir nåt nånstans, kom med förslag nu.

Jag bor i en trea och det kanske blir för trångt om det inte är någon som sitter på en större lya därute som känner sig manad?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...