Gå till innehåll

Efterlyser intressenter att vara månadens akvarium


Rekommenderade inlägg

Jag kan tänka mig som sagt ställa upp men akvariet visar jag ju redan i en trådoch där finns det massor av bilder och info så just därför är jag lite tveksam.

Det blir lättare för de som är nya och inte vet vem du är eller kan så mycket om akvarier så blir månadens akvarium en utmärkt första eferens och inspiration till dem...

Det är ju inte alltid stammgästerna hoppar in på forumet de finns ju de som söker på google o hittar osv... och detta är ett bra sätt att locka dem och få dem bekväma med sidan...

Det är som vet vem Jörgen eller någon annan är.. sånt tar ju tid att lära sig och hitta till ;)

Vet själv att vid nya forum så kollar jag själv in detta först i princip.. som många andra gör...

t.ex på RC osv...

Jörgen tveka inte nu det vore skitkul om du ställde upp och många andra :)

Mvh,

Sunny

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vore mycket bra om ni kom igång med detta, skulle fördjupa forumet avsevärt, det är alltid roligt att se olika akvarium och upplägg.

Visst finns många akvarium redan tex Acuarios i speciella trådar, men trådarna blir ju ofta mycket långa med en massa kommentarer och infon utspridd i hela tråden.

Allt koncentrerat till en "artikel", man slipper bläddra igenom oändligt långa trådar.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 månad senare...
  • 5 månader senare...

kvartal ?

Tycker att det ger ett doligt intryck nar det inte finns akvarier till monadens akvarium...

blir ju lite exclusivare med kvartal... man for inte samma intryck av att,man tar det man for utan att det ar mer av en ara... och lite prestige eller kul, kommer inte po hur jag ska formulera det jag menar exakt men tror du forstor ?

Mvh,

Sunny

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Si, nogot i den stilen iallfall...

blir ju som att bidra till guiden, och det tycker jag vora medlemmar kan stella upp po osv...

moderatorerna vet ju vad som passar best, och so kanske man kan fo nogon i naromrodet att stella up som fotograf eller liknande osv osv... ja men du forstor :)

For nu har det varit glapp so himla lenge... och det lemnar ju inte sarskilt kul intryck riktigt aven for de som vill visa upp sina kar.

Mvh,

Sunny

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att moderatorerna försöker göra en lista över tänkbara kar och sedan kontaktar ägarna. Om de inte vill/kan skriva något så kan man kanske låta någon med flinkare penna åka hem och skriva ett reportage (någon som bor i närheten). Månadens kar är för mig rätt mycket prestige med och det känns lite övermaga att skicka in en artikel om sitt eget kar utan en officiell förfrågan.

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det verkar som dom flesta jag pratat med har samma uppfattning som dig Lasse. Att det ska vara en ära att få vara med i ma.

Jag har faktiskt idag skickat iväg några förfrågningar till ägare av kar som vi tycker är intressanta för tillfället, det finns ju så många. Om ni har tips något kar som skulle kunna passa, så ska vi se till att denna får frågan.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 år senare...

Väldigt få som varit beredda att ha Månadens kar, vi har i flera omgångar försökt få napp, men som sagt få som velat då det kräver lite arbete av den som ska ha "månadens akvarium" att skriva lite om sitt kar och fotografera med mera... Det är ju det tråkiga, många vill ha men få vill ge :(

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Finns det någon som vill skriva några rader och visa upp karet i en TOTM artikel så fixar jag naturligtvis det.

Dock har jag för tillfället slutat jaga aktivt.

Har frågat säkert 20st sedan senaste artikeln.

Responsen blir oftast.

- gud vad roligt, absolut. MEN....

Skicka ett PM till mig med mailadress så skickar jag lite info om hur man går tillväga.

Måste bara skriva om guiden, då en del ändringar har skett på senare tid, så det kan dröja lite.

//Marko 'DaTrucka' (via mobil).

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...