Gå till innehåll

BJÖRKANS Kub kar


saltbjörkan

Rekommenderade inlägg

  • Svar 451
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Lite stor skillnad är det ju, men tror ofta dom som ligger riktigt högt i pris inte importerar själv, så då blir det ju att dom köper ifrån någon handlare/grossist som importerar och självklart tar vinst på det + frakt och sen ska ju handlaren ta vinst på det själv. Jag har svårt att förstå prisskillnaderna annars...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Fascinerande, att det då kan vara så stora skillnader. Måste ju vara någon som tjänar grova pengar på det nånstans i ledet i så fall, tror inte det är butiken dock... Förstår inte heller riktigt hur man kan hålla liv i en butik med så pass mycket högre priser än andra, man kan ju åka till en stad 30 mil bort och fortfarande tjäna på det om man bara köper en sån fisk. Sen vet jag inte om det just är denna arten dom är dyra på och har konkurenskraftiga priser på annat.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

NU är det snart en vecka sedan min nya belysning pajja.. sist jag fick tag på handlaren var i tisdags sen har jag inte fått tag på dom mer =/

börjar ble närvös att jag inte kommer få någon ny får försöka ringa hela dagen på Måndag och se i fall dom svarar denna veckan...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hur har det gått idag?

jo nu jäklar efter ett mejl till dom så ringe dom upp mej näsa dag..vi kom fram till att det måsta vara lampan som gått sönder så dom skulle skicka en ny i dag så den kommer vell i morgon...

fråga i fall jag kunnde få en 14k lampa i stället och de var inga problem.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

då är det bara att vänta och se.. du vet inte hur den är ang revsäkerheten?

Vi har då inte heller haft några som helst problem med revsäkerheten. Den enda som jag har sett att han har varit på var en SPS som tappade vävnad. Annars så har den inte gett sig på varken musslan eller några andra koraller.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vi har då inte heller haft några som helst problem med revsäkerheten. Den enda som jag har sett att han har varit på var en SPS som tappade vävnad. Annars så har den inte gett sig på varken musslan eller några andra koraller.

kul att höra.

Får hoppas den jag köper är lika duktig hehe ;)

just nu så sitter jag och funderar på om jag skulle tagit och köpt hem en jäkla massa spår tillsattser och då bler det ingen kejsare dena månaden :ler:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det blev värken spår ämen eller kejsare denna månaden för det blev två st 24w t5 rör i stället (Blå) fick även hem min 14k lampa till amaturen i Torsdags så nu är där fint ljus i burken.

var ärven på zg i dag och jäklar vad sjukt vackra sps"er han fott in helt ofattbara färger..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Så det var lampan som var kass då?

Läga o få i lite nya koraller då, vi får få till ett byte Marcus. ;)

jo det var de tydligen för det fugerar nu.. Nu är det bara något som luktar bränt men vet inte vad kanske lampan innan den bränt till sej?

haha jodå du är vällokommen att fylla på med mer koraller det kan man inte få förlite av :nöjd:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Men kunde inte holla mej längre nu har doris kommit till karet ;)

Har börjat med stop-parasite i förebyggande syfte i fall den skulle få vit prick villket jag skulle ble förvånad om han inte fick.

i värsta fall får jag ringa calle och fråga i fall jag kan låna hans uv-c

bilder: fortfarande i inkoppnings karet

post-3353-14468917415187_thumb.jpg

post-3353-14468917415264_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...