Gå till innehåll

BJÖRKANS Kub kar


saltbjörkan

Rekommenderade inlägg

  • Svar 451
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

fick tyvär sälja min sora kirurg med tår i ögat pga att den inte trivs i karet längre..

så nu hoppas jag jonas (Amatören) kommer ta väl handom den för det är en jädans trevlig fisk som jag häslt skulle villja beholla tills jag fick hus och bygga större kar men men vem vet man kanske kan köpa till baka han en gång i tiden...

ni vler det för modligen en välldigt liten inperator eller en eld kejsare

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

fick tyvär sälja min sora kirurg med tår i ögat pga att den inte trivs i karet längre..

så nu hoppas jag jonas (Amatören) kommer ta väl handom den för det är en jädans trevlig fisk som jag häslt skulle villja beholla tills jag fick hus och bygga större kar men men vem vet man kanske kan köpa till baka han en gång i tiden...

Ditt akvarium är pyttelitet för stora fiskar som P. hepatus, (Din doris), Z. dejsardini (den kirurg du sålde) och andra stora kirurger och kejsare.

Jag tycker du skall satsa på fiskar som fungerar utan att de skall behöva bli stressade - det finns ju massor med jättevackra och roliga fiskar som passar i ett mindre akvarium.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ditt akvarium är pyttelitet för stora fiskar som P. hepatus, (Din doris), Z. dejsardini (den kirurg du sålde) och andra stora kirurger och kejsare.

Jag tycker du skall satsa på fiskar som fungerar utan att de skall behöva bli stressade - det finns ju massor med jättevackra och roliga fiskar som passar i ett mindre akvarium.

så länge fiskarna är små så fugerar det hur bra som men det var nu som den blivigt rent förstor..

dom andra fiskarna värkar inte lida. och nu har jag vell cirka 2 år på mej att hitta ett hus med så.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Fin fisk från ett underbart kar! Lätt ett kar som måste ses i verkligheten för att få alla aspekter på det!!!

Vi får diskutera när du har ett större hus..!! :D

tackar för dom fina orden jag kommer att besöka dej inom det snaraste för att kolla in ditt kar med..

hoppas nu att kirugen kommer trivas oss dej...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

vad gutt markus.......blir säkert kanon till dit fina kar!

Får vi hoppas =)

en snabb fråga jag inte bler klok på frinns det olika Caulastrea curvata Gröna för när jag googlar hittar jag en tätväxsande som bler som en boll (som jag vill ha det) sen värkar det finnas en sort som bara grenar sej liksom och jag tror det är en sån jag fott tag på..Någon som vet?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...