All aktivitet
-
Vattnet stiger på västkusten
E alla överens om att människan kommer att fördärva moder jord eller? Tids nog lär väl naturen slå tillbaka med ränta eller.Den som lever får se.Patrik
-
Richard 546 Liter
Bilder på nya sanden kanske.Patrik
-
1200 liters Sjöhästakvarium
Har BERT KARLSSON något med lanseringen av er 2?Patrik
-
Kan hela karet vara sjukt?
Beundransvärd insats Calle hoppas nu att allt går bra framöver och att du skyndar långsamt.Patrik
-
Jannes 700-liters
E De sant Janne.Patrik
-
Om marknadsföring på forumet
Fröknar ger kritik på ett forum,män tar det öga mot öga.Tyvär så så tenderar SG att glömma bort hobbyn ibland.Det blir bara mer snack om priser,dåliga handlare,reklam etc.Patrik
-
Ny analys av olika salters innehåll
Christer tack för att du upplyste mig om att Greger kom från dom finare kvarteren i Karlstad.Svart kaviarns hög näste i Karlstad anade det när jag såg va han kör runt i.Patrik
-
Ny analys av olika salters innehåll
Annars vet jag en som startade sitt kar med JOZO salt.Vem det är kan jag inte säga men han kanske gör sig tillkänna.Undrar hur de gick.Patrik
-
Teknik från Tyska ebay
Va e det för armaturer du hittat?Patrik
-
Hur ska jag ställa in min Ph kontroller
Schuran JET stream 1 har jag Jocke.Patrik
-
Hur ska jag ställa in min Ph kontroller
Min slår till på 5,90 och slår av co2 på 5.80 och den går dygnet runt.Patrik
-
Oväntad effekt av KZ Zeolit
Kul att du ser något positivt Per,själv tycker jag att min fisk blivit lite "blankare" sen jag började med Zeoviten som om fiskens slem lager mår bättre.Patrik
-
Arcticreefs planeringstråd
Christer va säger Leffe när du går till Fritz?Du har inte märkt någon svartsjuka.Patrik
-
Fauna Marin Kalium test
Bäst i test Stefan,jag fick äran att testa det och klart bäst enligt mig.Patrik
-
Vatten-byte?
Kör mellan 5-10% i veckan,ser bara bra grejjer med vatten byten inte minst att man får chansen att suga ur skit på botten av karet som e lika viktigt för ett välmående kar.Patrik
-
Salar´s 750L
Tack själv Per för pratstunden,västsverige ska Stefan skjutsa mig till har han lovat och då ska jag väl få se ditt storslagna kar Per.Stefan e fortfarande vit i ansiktet efter sitt besök.Patrik
-
Salar´s 750L
Ser fram emot att få ta en resa framöver o titta till karen i västsverige och då står du på tur Tomas.Tack för en trevlig pratstund.Patrik
-
Salifer test
Struken menar jag med att skeden e full inte över full,Peter varför pilla med fingrarna o packa pulvret.Patrik
- Salifer test
-
STN eller något annat?? HJÄLP!
Jag vet inte men av det jag kan se på dina nya kort så skymtar jag på en bild att stenen ser lite skitig ut och att korallerna har inte lika fin färg som i din tråd.Vad det gäller din stora mjukkorall så kan den va boven i karet om du inte kolat vattnet 24/7.Och inte minst e att när det blir trångt i karet så e cirkulationen än mera viktig för korallernas välmående.Patrik
-
STN eller något annat?? HJÄLP!
Vad har du använt för KZ produkter i ditt kar,såg en flaska på hyllan i din tråd.Patrik
-
Jakens burk
Adddo man vågar knappt köra algmagneten när man e akvarie vakt åt Jaken.Patrik
-
Kränkt och slutar på forumet!
Tråkigt att du lämnar in,men du e inte ensam i väst sveriges Big Brother.Både J.Svärd o Lasse har väl lämnat in förut.Patrik
-
Kostnad att starta och driva stora kar
Greger jag trodde inte du räknade dina äldre misstag som tex innan levande stenens tid.För du e väl så gammal eller jag menar att du hållt på länge med salt.Patrik
-
Kostnad att starta och driva stora kar
Nu tog du väl i lite väl mycket Greger.Patrik