Gå till innehåll

heteractis magnifica eller Heteractis crispa????


neno1717

Rekommenderade inlägg

Candi: om du vet vilken art det är baserat på fotot kanske det är lättare att du säger det rakt ut än att ge kryptiska svar som trådstartaren kanske inte kopplar?

Av bilden att döma skulle jag tro att det är en Crispa när jag tittar på topparna på tentaklerna (rundare hos Magnifica). Inte säker dock.

Mvh

Peter

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Candi: om du vet vilken art det är baserat på fotot kanske det är lättare att du säger det rakt ut än att ge kryptiska svar som trådstartaren kanske inte kopplar?

Av bilden att döma skulle jag tro att det är en Crispa när jag tittar på topparna på tentaklerna (rundare hos Magnifica). Inte säker dock.

Mvh

Peter

jag vet inte vilken art det är, men min chansning är en H. Crispa.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Får man kalla det ett forum?

Njae.. "skämtforum" borde väl vara ok, men att enbart kalla det "forum" tycker jag är missvisande då det såkallade "forumet" består till 99% av speglade trådar härifrån, admins egna misslyckanden samt speglade annonser från svg.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Oavsett vad man tycker om andras sätt att sköta deras forum, så är det ju ändå så att folk samlas där också och utbyter erfarenheter samt använder markanden på den sidan. Det har ju varit en del diskutioner på denna sidan också som lätt skulle göra detta forumet till "skämtforum". Medlemmar som väljer att lämna forumet pga av vad som diskuteras är väl ingen positiv utveckling eller?

Nej, man bör se upp vad man kallar andra innan man ser till sig själv.

Nu har jag inget emot andra medlemmar eller detta forumet, det är svårt att hålla sig härifrån, men vi kan väl bara säga att det finns fler tillhåll än SG om man vill snacka salt? :kram: på er alla!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

bra sagt laggeman!

och Draedon, det ser ju inte bättre ut än att du är med på skämtforumet - du kanske ska tänka lite innan du klankar på andra...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

bra sagt laggeman!

och Draedon, det ser ju inte bättre ut än att du är med på skämtforumet - du kanske ska tänka lite innan du klankar på andra...

Självklart är jag med på saltvattensakvariet, jag kan ju inte avfärda ett forum utan att först bilda mig en uppfattning.

Och jag tänkte mig för, i ungefär 2 sekunder, innan jag klankade på det andra forumet.

Men tack för tipset!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 år senare...
  • 3 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...