Gå till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Saltvattensguiden

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

• Svar 1,1k
  • Visningar 115,4k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Postat

Vad sägs om lördag den 3: november på eftermiddagen, typ 14-17 öppet hus? Passar det? (Annars kan vi ta söndagen).

Kom igen med fler anmälningar, förra hösten brukade vi vara 12-15 pers på dessa träffar!

Postat

2:a passar mig bäst men det är ju en fredag. Hade väldigt gärna kommit men jag jobbar lör och sönd till 17.00...

Mvh Thomas

Postat

Jag kan nog också den 4:e visserligen bakis med största sannolikhet då det nalkas 30 års skiva.

Jag har också böcker om det är någon som vill bytlånas.

Fraggar finnes också.

The reef aquarium 1& 2

Angelfishes & Butterflyfishes av Gerald R Allen

Reef fishes Volym 1 av Scott W Michael

Dr.Burgess´s Atlas of Marine Aquarium Fishes Third Edition

Reef Secrets Av Alf Jacob Nilsen

Jakob jag lånar gärna

The Complete illustrated.... av dig( 4:e ovanifrån)

Postat

Är intresserad, ska kolla om det passar. Annars är söndagen bra.

Illustratören: Om jag åker ner kan du åka med isåfall. Känns ju lite dumt med två bilar från Uppsala.

/Erik

Postat

Jag kanske måste åka ner till Närke och höststäda i flickvännens familjs sommarstuga. Om inte följer jag gärna med.

Ska "jobba" lite på att bli fri från sysslan genom att göra någonting vättigt här hemma istället =-)

Postat
Jag kan nog också den 4:e visserligen bakis med största sannolikhet då det nalkas 30 års skiva.

Jag har också böcker om det är någon som vill bytlånas.

Reef fishes Volym 1 av Scott W Michael

Jakob jag lånar gärna

The Complete illustrated.... av dig( 4:e ovanifrån)

Ok kul, jag tar med den till dig, jag vill låna Reef Fishes v.1 Scott Michael av dig.

Postat

Jag ska troligtvis inte komma pga av att jag har beredskap. Men annars är Lördagar bäst.....då man kan kombinera med besök på en saltbutik i närheten.

/PP

Postat

Som sagt, söndag den 4 november gäller det, öppet hus från 14-17. Baserat på svaren ovan ser det ut som om mellan 7-9 personer kommer. Adressen är som alltid Gösta Tamms väg 42 i Sollentuna.

Jag har noterat följande svar:

denuo

adddo

BroderIsak

PatriksS

Christer T

Jaken

Goranius

Illustratören ?

Wassberg?

Postat

Som det det ut nu verkar det vara svårt för egen del att komma på söndag. :ledsen:

Om det mot förmodan skulle ändra sig, går det väl säkert bra att behålla ett "Wild card".

/Erik

Postat
Som det det ut nu verkar det vara svårt för egen del att komma på söndag. :ledsen:

Om det mot förmodan skulle ändra sig, går det väl säkert bra att behålla ett "Wild card".

/Erik

Helt ok! Jag har fått ytterligare en anmälan via PM, så det ser nu ut som följer. Ni är alla mycket välkomna! :)

denuo

adddo

BroderIsak

PatriksS

Christer T

Jaken

Goranius

NiXoN

Illustratören ?

Wassberg?

Postat

En liten påminnare så att ni inte glömmer tid och adress: Söndag kl 14-17, Gösta Tamms väg 42 i Sollentuna.

Vi ses! :)

Postat

Hej,

Jag ska försöka att komma, men jag har jour...så jag håller det lite preliminärt. Men det skulle va jäkligt kul att se det nya karet!

/ Hälsningar Pär

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.