Gå till innehåll

Stockholmsträffar


Gabbi

Rekommenderade inlägg

  • Svar 1,1k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Hej på er,

Nu var det 10 månader sedan det var saltträff hemma hos mig, så varför inte klämma in ytterligare en träff innan jul? Uppslutningen hos hbmannen för en vecka sedan visar ju att det uppdämda intresset för träffar är stort.

För att hålla tempot uppe bjuder jag därför in till en träff hemma hos mig i Sollentuna LÖRDAGEN DEN 2 DECEMBER kl 12 och framåt. Jag har plats för ett dussintal personer om det skulle behövas.

Flera av er har ju varit på besök i "Thailandsrummet" tidigare, där samma kar står kvar. Skillnaden nu är att karet är betydligt mer uppvuxet, det mesta växer så att det knakar. Det är en utmaning att finna plats att fästa nya fraggar nu, så jag kan gärna dela med mig lite. Fraggbytande välkomnas!

Anmäl intresse i tråden eller via PM!

post-1358-14468913358218_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Kul med intresset, det ska bli kul att träffas. Jag räknar i dagsläget med 7 säkra deltagare (Sunny, adddo x 2, TomKa, Karro_barro x 2 och kjell), samt därutöver några osäkra (BroderIsak, Halogen och kanske Sillen).

Det finns plats för ytterligare ett gäng deltagare!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har 4 fraggar samt en lite större bit av denna; Stylophora pistillata.

Om det finns intresse?

Gärna ett byte eller en liten slant går bra.

Jag är mycket intresserad. Jag har lite olika saker att byta med (dvs om den är grön som på bilden. Den lilafärgade har jag redan).

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har 4 fraggar samt en lite större bit av denna; Stylophora pistillata.

Om det finns intresse?

Gärna ett byte eller en liten slant går bra.

Hej! Om den stora finns kvar då tar jag den,om inte den finns kvar går det bra med en fragg oxå

Mvh Kjell

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

OK, gott folk,

Jag räknar in 12 gäster så som det ser ut idag (Sunny, adddox2, TomKa, BroderIsak (?), Karro_barrox2, Kjell, JMAONE, hbmannen, Goranius, oveb). Det finns plats för ytterligare någon/några om intresse finns.

Ni är alla välkomna från kl 12 och framåt lördagen den 2 december på adress Gösta Tamms väg 42 i Edsviken, Sollentuna. Närmsta busshållplats är Drotsvägen. Tel nr är 08-6231992.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...