Gå till innehåll

Stockholmsträffar


Gabbi

Rekommenderade inlägg

  • Svar 1,1k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Calle,

Det var verkligen kul att äntligen få se ditt kar! Jag blev mäkta imponerad av din stora Euhphyllia (paradivisa?) som är den största jag någonsin sett!!!), :wooow:din stora Hydnopora :balonger och den stora gröna hjärnkorallen! :partyparty

Som jag även sa.. Vad matar du dem med??? Vad var ditt svar nu igen.. -Mycket kärlek eller? :smiley27:

Belysningen med MH 10 K i kombination med osram 67 rören var också kul att få se.

Det sades något om att Goranius skulle hålla i nästa möte... Göran?

Calle, återigen tack för möjligheten att få chilla lite i ditt fina Thailand rum!

Tack även till Janne för skjutsen till stationen, även om det inte direkt blev raka fågelvägen.. men så blir det om man har en vissen kartläsare ;) Ja, just det tackar även för sniglarna! Har du något namn på dem föresten?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Kul att ni kunde komma. Det är alltid lika kul att umgås med andra saltfrälsta.

Några bilder från dagen:

Bild 1: Janne, BroderIsak, adddo

Bild 2: hbmannen, oveb och Goranius gläder sig åt dagens fraggskörd

Bild 3: BroderIsak

Bild 4: karro_barro, kjell och JMAONE

post-1358-14468913404188_thumb.jpg

post-1358-14468913404391_thumb.jpg

post-1358-14468913404573_thumb.jpg

post-1358-14468913404741_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 månad senare...

Jag håller på att jobba på min tank så att man kan visa den utan att skämmas över det yttre utseendet tänkte mig ha en träff i början av februari elt sista helgen i januari då jag har mycket att göra med mina restaurangen samt reser bort lite.

Köpte en Spa helg på Selma Lagerlöf till frugan i julklapp(grymma pluspoäng på den).

Men jag återkommer med info om en träff.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 veckor senare...

Jag har ångrat mig och kör en träff nästa helg den 11/2 mellan kl; 13.00-15.00.

Ni som inte har sett plattmaskar tidigare kan ju komma så får ni se det då jag återigen har drabbats av denn åkomma men denna gång ska jag vinna kampen och ska införskaffa alla fiskar som är kända för att äta detta.

Hör av er per Pm så jag får en aning hur många som är sugna på att dyka upp hemma hos mig.

Jag bor i hässelby, kattfotsbacken 64 telnr: 0708-96 90 60 om man skulle åka vilse.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vill bara påminna inför helgens träff eftersom det snurrar så snabbt i länkarna här.

Se info nedan

Jag har ångrat mig och kör en träff nästa helg den 11/2 mellan kl; 13.00-15.00.

Ni som inte har sett plattmaskar tidigare kan ju komma så får ni se det då jag återigen har drabbats av denn åkomma men denna gång ska jag vinna kampen och ska införskaffa alla fiskar som är kända för att äta detta.

Hör av er per Pm så jag får en aning hur många som är sugna på att dyka upp hemma hos mig.

Jag bor i hässelby, kattfotsbacken 64 telnr: 0708-96 90 60 om man skulle åka vilse.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Kom igen nu ni alla som har pratat om en till träff vart är ni?

Bara 3 anmälda än så länge!

Jag har egentligen ínte tid med en träff men pressar in en eftersom det var tydligen så många som ville.

Jag har ångrat mig och kör en träff nästa helg den 11/2 mellan kl; 13.00-15.00.

Hör av er per Pm så jag får en aning hur många som är sugna på att dyka upp hemma hos mig.

Jag bor i hässelby, kattfotsbacken 64 telnr: 0708-96 90 60 om man skulle åka vilse.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...