Gå till innehåll

Stockholmsträffar


Gabbi

Rekommenderade inlägg

  • Svar 1,1k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Hej!

En av mina fyra ocellaris klover får inte vara med å leka (han är utstött), är det någon som vill ha honom ca 2cm stor/liten stackare så kan ja ta me honom till träffen.

Om någon har knappar i fina färger så är ja alltid intresserad, dock inga bruna bara färggranna. Har bara två sorters knappar och de e inte mycket till samling de inte, köper gärna fraggar typ 2-3polyper. Gärna blå, rosa, lila, röda, turkosa eller gröna.

Hör av er till mig om ni vill ha en ocellaris, försten får den =-)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag undrar om folk inte orkar åka så långt? När träffarna har hållts norr om stan så har vi ju alltid varit minst ett dussin. Spontant tror jag att minst 80% av saltisarna i Sthlmsområdet bor norr om stan. Visst går det väl bra kommunikationer till Tumba?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Man är visst inne lite för sällan - tredje gången i år tror jag - och missar ännu ett möte med några timmar. Hade varit trevligt med ett avbrott i husrenoverandet. Nåja, nån träff nån gång hoppas jag visa mig.

/Fritte

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 månader senare...
  • 1 månad senare...

Jag inser att mitt försök att lämna över stafettpinnen för nästa träff inte lyckades, så jag försöker själv istället att fixa nästa träff. För de av er som har varit hemma hos mig tidigare kan jag säga att 650-literskaret är helt nytt med flera roliga tekniska lösningar, och i mitt gamla 425-literskar har jag nu ett Fish Only under uppbyggnad med bl.a. en picassotryckare.

Jag siktar på allhelgonahelgen för träffen. Ange i tråden vilka datum som skulle passa, så försöker jag välja det som passar flest. Möjliga datum är 2, 3 och 4 november, typ öppet hus under eftermiddagen.

PS - För er som är nya, detta är ingen "förening" i egentlig bemärkelse, utan bara ett namn på denna tråd (kanske rentav forumets längsta tråd?)

post-1358-1446891457484_thumb.jpg

post-1358-14468914574973_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...