Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

Ajajaj, det skulle du inte ha sagt utan bara glidit in.

Nu kommer vi supa ner dig så gott det går, tjära/fjädra dig (Lucky Luke och Dalton style), dumpa dig i Sergelstorg fontän för bilder att posta här i forumet, iallafall försöka ;)

• Svar 1,1k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Postat

Har du bara köpt till dig själv ??

Det kommer att bli när nästa tur går för DO för jag har nyss bokat 4 lådor carlsberg och en flaska gammeldansk.

Patrik

Postat
Har du bara köpt till dig själv ??

Det räcker väl till dig oxå då du e så tom på minerala salter efter alla liter osmosvatten du hällt i dig.

Patrik

Postat
Det kommer att bli när nästa tur går för DO för jag har nyss bokat 4 lådor carlsberg och en flaska gammeldansk.

Patrik

Känns som att det då sannolikt bli Tuborg och en flaska Baylis vi får smutta på.

Postat

Kommer inte skatten någon dag innan midsommarafton och sedan lönen veckan därpå. Hoppas jag i alla fall...Blivit en del vabb och sjukdagar på sistone

//Patrik

• 2 veckor senare...
Postat
Hur går det med träffen? Blir det innan eller efter midsommar?

Uppskjutet lite längre fram i juni, Leffe hade mage och dra på semester ;) trodde alla fisk handlare hade semester hela tiden och har dyk äventyr varje dag i butiken, men tydligen inte.

Postat

Jag skäms nästan för mitt lättsinniga beteende, brukar lämna butiken i en vecka ungefär vart 7:de år för att beskåda världen utanför den eviga semestern.....;)

• 1 månad senare...
Postat

Saltvattens träff i Triton's lokal hos Leffe och Fredde i Täby Stockholm.

28 juli kl 18:00 är datumet du bör spika, ta semester, sjukanmäla, VAB'a.

Skicka familj, barn, fruar eller män mm till mormor eller någon annan ursäkt du kan hitta på.

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...