adddo Postat 12 november 2006 Dela Postat 12 november 2006 Vill oxå tacka för att vi fick komma Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 19 november 2006 Dela Postat 19 november 2006 Hej på er,Nu var det 10 månader sedan det var saltträff hemma hos mig, så varför inte klämma in ytterligare en träff innan jul? Uppslutningen hos hbmannen för en vecka sedan visar ju att det uppdämda intresset för träffar är stort. För att hålla tempot uppe bjuder jag därför in till en träff hemma hos mig i Sollentuna LÖRDAGEN DEN 2 DECEMBER kl 12 och framåt. Jag har plats för ett dussintal personer om det skulle behövas.Flera av er har ju varit på besök i "Thailandsrummet" tidigare, där samma kar står kvar. Skillnaden nu är att karet är betydligt mer uppvuxet, det mesta växer så att det knakar. Det är en utmaning att finna plats att fästa nya fraggar nu, så jag kan gärna dela med mig lite. Fraggbytande välkomnas!Anmäl intresse i tråden eller via PM! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 19 november 2006 Dela Postat 19 november 2006 Jag o Victoria vill gärna komma! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
TomKa Postat 19 november 2006 Dela Postat 19 november 2006 Kommer gärna Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Halogen Postat 19 november 2006 Dela Postat 19 november 2006 Hej Calle,Jag ska försöka komma, återkommer om definitivt besked. /PP Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 19 november 2006 Dela Postat 19 november 2006 Jag vill komma men det ser kärvt ut. Jag får vara glad jag sett karet förut. Det är det karet som fick mig att komma igång. Jag vet inte vad du söker för fraggaqr men jag har sedan tidigare lovat att du får fraggar om jag har det du söker! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 19 november 2006 Dela Postat 19 november 2006 Skall också försöka komma denna gång!!! ( Har ju aldrig sett din burk)Mvh Stefan Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Karoline Postat 19 november 2006 Dela Postat 19 november 2006 Vi vill också gärna komma./MvhAnders & Karro Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kjell Postat 20 november 2006 Dela Postat 20 november 2006 Kommer gärna!Mvh Kjell Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 22 november 2006 Dela Postat 22 november 2006 Kul med intresset, det ska bli kul att träffas. Jag räknar i dagsläget med 7 säkra deltagare (Sunny, adddo x 2, TomKa, Karro_barro x 2 och kjell), samt därutöver några osäkra (BroderIsak, Halogen och kanske Sillen).Det finns plats för ytterligare ett gäng deltagare! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Halogen Postat 22 november 2006 Dela Postat 22 november 2006 Hej,Jag kommer tyvärr inte pga att jag har beredskap den helgen. Missade det..../PP Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Christer T Postat 22 november 2006 Dela Postat 22 november 2006 ....och jag kliver iland från en finlandsbåt 16.00. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
hbmannen Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 men ja kommer iaf.. ja ska försöka få loss lite till fraggar.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Karoline Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 Om man inte har några fraggar att byta med, får man köpa nån då?MVH Karro Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Goranius Postat 24 november 2006 Dela Postat 24 november 2006 Hej Calle!Jag kommer gärna också om det finns några platser kvar. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 24 november 2006 Dela Postat 24 november 2006 Ni är alla välkomna som anmält er hittills, det finns plats för fler! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Goranius Postat 25 november 2006 Dela Postat 25 november 2006 Jag har 4 fraggar samt en lite större bit av denna; Stylophora pistillata.Om det finns intresse?Gärna ett byte eller en liten slant går bra. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 25 november 2006 Dela Postat 25 november 2006 Jag har 4 fraggar samt en lite större bit av denna; Stylophora pistillata.Om det finns intresse?Gärna ett byte eller en liten slant går bra.Jag betalar gärna en slant för en sån! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 25 november 2006 Dela Postat 25 november 2006 Jag har 4 fraggar samt en lite större bit av denna; Stylophora pistillata.Om det finns intresse?Gärna ett byte eller en liten slant går bra.Jag är mycket intresserad. Jag har lite olika saker att byta med (dvs om den är grön som på bilden. Den lilafärgade har jag redan). Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
oveb Postat 26 november 2006 Dela Postat 26 november 2006 Ni är alla välkomna som anmält er hittills, det finns plats för fler!Jag kommer gärna, har inget snyggt att byta med men vill gärna se en riktig balja !/Ove Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Karoline Postat 27 november 2006 Dela Postat 27 november 2006 Jag har 4 fraggar samt en lite större bit av denna; Stylophora pistillata.Om det finns intresse?Gärna ett byte eller en liten slant går bra.Jag betalar också gärna för en sån Snygg!/Karro Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kjell Postat 27 november 2006 Dela Postat 27 november 2006 Jag har 4 fraggar samt en lite större bit av denna; Stylophora pistillata.Om det finns intresse?Gärna ett byte eller en liten slant går bra.Hej! Om den stora finns kvar då tar jag den,om inte den finns kvar går det bra med en fragg oxåMvh Kjell Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Goranius Postat 27 november 2006 Dela Postat 27 november 2006 Jag tar med det har. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Goranius Postat 27 november 2006 Dela Postat 27 november 2006 Jag är mycket intresserad. Jag har lite olika saker att byta med (dvs om den är grön som på bilden. Den lilafärgade har jag redan).Den var grön förut, men sen jag bytte kar har väl den inte riktigt kommit ikapp med allt vad ett nytt kar innebär. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 OK, gott folk,Jag räknar in 12 gäster så som det ser ut idag (Sunny, adddox2, TomKa, BroderIsak (?), Karro_barrox2, Kjell, JMAONE, hbmannen, Goranius, oveb). Det finns plats för ytterligare någon/några om intresse finns.Ni är alla välkomna från kl 12 och framåt lördagen den 2 december på adress Gösta Tamms väg 42 i Edsviken, Sollentuna. Närmsta busshållplats är Drotsvägen. Tel nr är 08-6231992. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.