Christer T Postat 7 februari 2007 Dela Postat 7 februari 2007 Och jag har pm:at dig om mitt deltagande. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 7 februari 2007 Dela Postat 7 februari 2007 Jag vill men kan tyvärr inte komma! Hoppas dock få chansen att se karet vid annat tillfälle! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 7 februari 2007 Dela Postat 7 februari 2007 Vi skulle gärna komma förbi men tyvärr krockar det med ett inplanerat besök på Triton nu på Lördag.??? - Träffen är väl på söndag, eller har jag missuppfattat det hela? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Karoline Postat 8 februari 2007 Dela Postat 8 februari 2007 ??? - Träffen är väl på söndag, eller har jag missuppfattat det hela?Vilken tur att du skrev det, annars så hade jag knackat på hos Göran på Lördagen Det är jag som har lurat Nikita att det var på Lördag...Sorry!/Karro Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Goranius Postat 8 februari 2007 Dela Postat 8 februari 2007 Söndag ska det va. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 10 februari 2007 Dela Postat 10 februari 2007 Är det ingen som vill ta med någon rolig fragg att byta med imorgon? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
oveb Postat 10 februari 2007 Dela Postat 10 februari 2007 Jag hade gärna kommit men "regeringen" fyller... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 11 februari 2007 Dela Postat 11 februari 2007 Vi kommer gärna förbi om det är ok. Vi har inte så mycket fraggar att ta med tyvärr men vi tar med lite gröna stjärnpolyper iallafall. Tar även med eremiten & gul/svarta sniglar om någon är intresserad.Off topic: Men hur får ni loss stjärnpolyper? Jag har röd/oranga som förökar sig fort som jag skulle kunna dela med mig av men vet inte hur jag får loss dem. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 11 februari 2007 Dela Postat 11 februari 2007 Off topic: Men hur får ni loss stjärnpolyper? Jag har röd/oranga som förökar sig fort som jag skulle kunna dela med mig av men vet inte hur jag får loss dem.Det brukar gå bra att karva loss "mattan" med kniv. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 11 februari 2007 Dela Postat 11 februari 2007 Tackar för svaren!Åter till ämnet! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 11 februari 2007 Dela Postat 11 februari 2007 Tack för en mycket trevlig träff, Goranius! Vi andra kan ju bara drömma om att ha sumpen i ett rum bakom akvariet Lite bilder från träffen bifogas. Tyvärr gör inte bilderna ditt kar rättvisa, jag är ingen bra fotograf.Bild 1: 966 liters karet - 230 x 60 x 70 cmBild 2: (från vänster): Salar, Nikita & Anders, Jaken, Goranius, Christer_T (stående), Janne, Kjell (med ryggen mot)Bild 2: (från vänster): Vargklo, Salar, NikitaBild 4: Karro & Anders med dagens fångstBild 5: Sumputrymmet i tvättstugan bakom Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 11 februari 2007 Dela Postat 11 februari 2007 Ni ser ut att haft det trevligt. Önskar jag hade kunnat komma också! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 11 februari 2007 Dela Postat 11 februari 2007 Jodå, eremiten stortrivs i mitt kar Vi ses snart igen, hoppas jag! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Karoline Postat 12 februari 2007 Dela Postat 12 februari 2007 Tack Göran!Vackert akvarium och trevlig träff /Karro och Anders Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 12 februari 2007 Dela Postat 12 februari 2007 Tackar för titten, sällskapet & fraggarna. Det var jäkligt kul att få träffa er i verkligheten även om vi var tvungna att sticka iväg lite plötsligt. Hoppas eremiten & sniglarna sköter sig hos de nya ägarna nu också. Hoppas det blir flera träffar framöver och vi lovar att ordna nåt också om intresse finnes.Som sagt, eremiten stortrivs. Den har just mumsat i sig en turbosnigel Är det säkert att ni inte haft några problem med den på något sätt...? /Calle Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Christer T Postat 12 februari 2007 Dela Postat 12 februari 2007 Tack Göran för trevlig träff! Nu lever man i trygg förvissning om att inte ha största saltkaret i Hässelby!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Goranius Postat 12 februari 2007 Dela Postat 12 februari 2007 Alla ska ha tack som kom, det blev ett ganska stort gäng till slut.Trevlig pratstund om allt möjligt, nu ska jag bara fylla ut det med mer koraller och låta det växa så blir det säkert en träff till sen.Nja bilderna blev väl inget vidare Calle! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 13 februari 2007 Dela Postat 13 februari 2007 Alla ska ha tack som kom, det blev ett ganska stort gäng till slut.Trevlig pratstund om allt möjligt, nu ska jag bara fylla ut det med mer koraller och låta det växa så blir det säkert en träff till sen.Nja bilderna blev väl inget vidare Calle! Vi ser redan fram emot nästa träff!Jag har bytt ut den sämsta bilden. Som sagt, det var ju träffen i sig snarare än ditt kar som jag ville dokumentera. Fotografi av kar har jag fortfarande mycket att utveckla mig i... /Calle Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 9 april 2007 Dela Postat 9 april 2007 Dags att bumpa tråden! Två månader har gått och ännu inte någon som bjudit in till ny träff. Någon som känner sig manad? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 9 april 2007 Dela Postat 9 april 2007 Sjöhästar!!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Karoline Postat 15 april 2007 Dela Postat 15 april 2007 Vi vill gärna komma då /Karro och Anders Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Illustratören Postat 15 april 2007 Dela Postat 15 april 2007 Jag kommer gärna på nästa träff, det är alltid kul att få ny inspiration. Ja e inte Stockholmare men de gör väll inget =-) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 15 april 2007 Dela Postat 15 april 2007 Det finns defenitivt intresse! Jag hoppas ni bestämmer en tid som passar även för mig. Tack för att ni tar tag i det! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Illustratören Postat 15 april 2007 Dela Postat 15 april 2007 Räkna med mig, en riktig nybörjare hi hi hi....... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kjell Postat 15 april 2007 Dela Postat 15 april 2007 Hej! Jag kommer också Mvh Kjell Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.