Vargklo Postat 21 oktober 2007 Postat 21 oktober 2007 Kul,Till er som inte angett datum, innebär det att alla datum funkar för er? Citera
Vargklo Postat 23 oktober 2007 Postat 23 oktober 2007 Vad sägs om lördag den 3: november på eftermiddagen, typ 14-17 öppet hus? Passar det? (Annars kan vi ta söndagen).Kom igen med fler anmälningar, förra hösten brukade vi vara 12-15 pers på dessa träffar! Citera
Christer T Postat 23 oktober 2007 Postat 23 oktober 2007 Calle,Hoppas kunna komma. Söndag passar bäst tycker jag.Christer T Citera
havre Postat 23 oktober 2007 Postat 23 oktober 2007 2:a passar mig bäst men det är ju en fredag. Hade väldigt gärna kommit men jag jobbar lör och sönd till 17.00...Mvh Thomas Citera
Vargklo Postat 23 oktober 2007 Postat 23 oktober 2007 OK, rösterna talar till söndagens fördel just nu... Fortsätt rösta Citera
BroderIsak Postat 24 oktober 2007 Postat 24 oktober 2007 Söndagar passar alltid bäst för mig också Citera
Jaken Postat 24 oktober 2007 Postat 24 oktober 2007 Jag ska försöka komma Calle.Skulle gärna vilja bytlåna böcker med någon. Finns det någon som kommer till Calle och är intresserad? Jag kan erbjuda:Breeding the Orchid Dottyback, Pseudochromis FridmaniHow To Raise & Train Your Peppermint Shrimp Conditioning, Spawning and Rearing of Fish With Emphasis on Marine Clownfish The Complete Illustrated Breeder's Guide to Marine Aquarium Fishes Nachzuchten für das Korallenriff-Aquarium PocketExpert Guide: Marine FishesPocketExpert Guide: Marine Invertebrates The Reef Aquarium Vol. 1: A Comprehensive Guide to the Identification and C Skulle gärna vilja låna: Clownfishes. A guide to their captive care, breeding & natural history. Av Joyce D. Wilkerson"THE REEF AQUARIUM Vol.3 :Science, Art and Technology" av Delbeek och Sprung.Reef Fishes Volume 1 Scott W. Michael Basslets, Dottybacks and Hawkfishes: Plus Seven More Aqarium Fish Families Scott W. Michael Surgeonfishes, rabbitfishes and their relatives. A Rudie H Kuither och Helmuth Debelius Citera
Goranius Postat 24 oktober 2007 Postat 24 oktober 2007 Jag kan nog också den 4:e visserligen bakis med största sannolikhet då det nalkas 30 års skiva.Jag har också böcker om det är någon som vill bytlånas.Fraggar finnes också.The reef aquarium 1& 2 Angelfishes & Butterflyfishes av Gerald R AllenReef fishes Volym 1 av Scott W MichaelDr.Burgess´s Atlas of Marine Aquarium Fishes Third EditionReef Secrets Av Alf Jacob NilsenJakob jag lånar gärna The Complete illustrated.... av dig( 4:e ovanifrån) Citera
Wassberg Postat 24 oktober 2007 Postat 24 oktober 2007 Är intresserad, ska kolla om det passar. Annars är söndagen bra.Illustratören: Om jag åker ner kan du åka med isåfall. Känns ju lite dumt med två bilar från Uppsala./Erik Citera
Illustratören Postat 24 oktober 2007 Postat 24 oktober 2007 Jag kanske måste åka ner till Närke och höststäda i flickvännens familjs sommarstuga. Om inte följer jag gärna med. Ska "jobba" lite på att bli fri från sysslan genom att göra någonting vättigt här hemma istället =-) Citera
Jaken Postat 24 oktober 2007 Postat 24 oktober 2007 Jag kan nog också den 4:e visserligen bakis med största sannolikhet då det nalkas 30 års skiva.Jag har också böcker om det är någon som vill bytlånas.Reef fishes Volym 1 av Scott W MichaelJakob jag lånar gärna The Complete illustrated.... av dig( 4:e ovanifrån)Ok kul, jag tar med den till dig, jag vill låna Reef Fishes v.1 Scott Michael av dig. Citera
BroderIsak Postat 24 oktober 2007 Postat 24 oktober 2007 Jag har Reef aquarium vol 3,och 2, om du vill låna? Citera
Halogen Postat 24 oktober 2007 Postat 24 oktober 2007 Jag ska troligtvis inte komma pga av att jag har beredskap. Men annars är Lördagar bäst.....då man kan kombinera med besök på en saltbutik i närheten./PP Citera
Vargklo Postat 29 oktober 2007 Postat 29 oktober 2007 Som sagt, söndag den 4 november gäller det, öppet hus från 14-17. Baserat på svaren ovan ser det ut som om mellan 7-9 personer kommer. Adressen är som alltid Gösta Tamms väg 42 i Sollentuna.Jag har noterat följande svar:denuoadddo BroderIsakPatriksSChrister TJaken GoraniusIllustratören ?Wassberg? Citera
Christer T Postat 29 oktober 2007 Postat 29 oktober 2007 Kul! Ser fram emot att se din nya burk. Jag kommer säkert att bli avundsjuk på hur det ser ut i kabinettet. Citera
Wassberg Postat 30 oktober 2007 Postat 30 oktober 2007 Som det det ut nu verkar det vara svårt för egen del att komma på söndag. Om det mot förmodan skulle ändra sig, går det väl säkert bra att behålla ett "Wild card"./Erik Citera
Vargklo Postat 31 oktober 2007 Postat 31 oktober 2007 Som det det ut nu verkar det vara svårt för egen del att komma på söndag. Om det mot förmodan skulle ändra sig, går det väl säkert bra att behålla ett "Wild card"./ErikHelt ok! Jag har fått ytterligare en anmälan via PM, så det ser nu ut som följer. Ni är alla mycket välkomna! denuoadddo BroderIsakPatriksSChrister TJaken GoraniusNiXoNIllustratören ?Wassberg? Citera
Vargklo Postat 2 november 2007 Postat 2 november 2007 En liten påminnare så att ni inte glömmer tid och adress: Söndag kl 14-17, Gösta Tamms väg 42 i Sollentuna.Vi ses! Citera
Sillen Postat 2 november 2007 Postat 2 november 2007 Ni ska ha en kul träff, är tyvärr förhindad att närvara! Citera
Illustratören Postat 2 november 2007 Postat 2 november 2007 Kan icke på söndag, alldeles för mycket annat just nu. Citera
Halogen Postat 3 november 2007 Postat 3 november 2007 Hej,Jag ska försöka att komma, men jag har jour...så jag håller det lite preliminärt. Men det skulle va jäkligt kul att se det nya karet!/ Hälsningar Pär Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.