Ricke Postat 18 mars 2010 Dela Postat 18 mars 2010 Ingen som är sugen på att ha en träff i början på april ska upp till Stockholm o ska kolla saltbutikerna på Lördan så kunde varit kul med en träff hehe. Kommer inte ihåg datum, men tror det var helgen efter påsk. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BQGrogg Postat 18 mars 2010 Dela Postat 18 mars 2010 Jag kan bara säga som så att jag är förmodligen på om det blir träff igen! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 2 november 2010 Dela Postat 2 november 2010 Så här på insidan och sen hur den ser ut ifrån utsidan..Så du hittade lite bilder på burken kul!! Ja kanske skulle vissa hur den ser ut idag så skulle ni nog bli ganska paff:) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Janne Postat 19 november 2010 Dela Postat 19 november 2010 Hej,nu är det dax för den årliga träffen hemma hos mig.Vi träffas hos mig söndagen den 28:e november mellan 14.00-17.00. adressen är Krönvägen 3 i Saltsjö-Boo(Insjön). Det är lite dålig framförhållning, men svara i tråden eller PM:a mig om det finns intresse så jag vet hur många som kommer.Välkomna JannePS Ja bilden är dålig, men det är bara för att du ska ta dig hit och se det live istället. DS Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
nike83 Postat 19 november 2010 Dela Postat 19 november 2010 Sweet! ska kolla i kalendern.... har du några fler bilder att fresta med? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 19 november 2010 Dela Postat 19 november 2010 tja! Kollar upp det Janne så återkommer jag till dig.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Janne Postat 20 november 2010 Dela Postat 20 november 2010 tja! Kollar upp det Janne så återkommer jag till dig..Ja gör så det vore kul ock träffas det var länge sedan nu./Janne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Janne Postat 20 november 2010 Dela Postat 20 november 2010 Sweet! ska kolla i kalendern.... har du några fler bilder att fresta med? Lite frestelse oredigerade bara pang på./Janne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Janne Postat 26 november 2010 Dela Postat 26 november 2010 Det är lite tunt med intresse, så jag påminner om träffen på söndag./Janne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 28 november 2010 Dela Postat 28 november 2010 Sorry men jag hinner inte Janne.. Simtävling hela helgen tyvärr..! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
NiXoN Postat 28 november 2010 Dela Postat 28 november 2010 Väldigt olycklig dag även för mig då jag gärna hade kommit på besök...//NiXoN Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sunny Postat 28 november 2010 Dela Postat 28 november 2010 Väldigt olycklig dag även för mig då jag gärna hade kommit på besök...//NiXoNSamma här.Hoppas det blir lite blder iallfall, eller kanske man kan få komma o kika på det en annan dag ? Mvh,Sunny Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sunny Postat 2 oktober 2011 Dela Postat 2 oktober 2011 Ingen som känner sig manad för en träff ? Vore kul och slå ihop ett gäng och prata lite salt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Xplorer76 Postat 2 oktober 2011 Dela Postat 2 oktober 2011 Bra ide, om det är ok att en novis kommer med och ställer dumma frågor tills han får en örfil?? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Akvarielagret Postat 2 oktober 2011 Dela Postat 2 oktober 2011 Jag har ett bra konferensrum på XL-ZOO får plats minst 40 persmen någon annan får göra planeringenlokalen är gratis Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
freguz Postat 2 oktober 2011 Dela Postat 2 oktober 2011 Bra ide, om det är ok att en novis kommer med och ställer dumma frågor tills han får en örfil?? Lugn du är inte ensam Jag kan backa upp med ännu dummare frågor/edit: Ja det vore skoj alltså, jag kommer Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
spelin Postat 2 oktober 2011 Dela Postat 2 oktober 2011 Ja! Det vore kanon! För mig skulle det funka utmärkt med kaffe och knytisfika eller något annat lätt, huvudsyftet skulle vara att få träffas och nätverka. Eller hade ni tänkt att någon skulle hålla ett föredrag eller så?Elin Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Maglofster Postat 3 oktober 2011 Dela Postat 3 oktober 2011 Jag skulle kunna ha en träff hos mig, dock bor jag en bit söder om stan så det är nog bil som gäller (Pendeln går inte förens 22 nov p.g.a ombyggnation) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
spelin Postat 3 oktober 2011 Dela Postat 3 oktober 2011 Åh, jag är grymt nyfiken på att se din copepod-odling... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sunny Postat 4 oktober 2011 Dela Postat 4 oktober 2011 Kul Magnus !Jag är nog också på, vet du vilket datum samt tid träffen blir av ? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mika Postat 12 november 2011 Dela Postat 12 november 2011 Även jag intresserad Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
nike83 Postat 12 november 2011 Dela Postat 12 november 2011 alltid sugen! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mika Postat 30 november 2011 Dela Postat 30 november 2011 Jag skulle kunna ha en träff hos mig, dock bor jag en bit söder om stan så det är nog bil som gäller (Pendeln går inte förens 22 nov p.g.a ombyggnation)Hmm december nu, så pendeln borde väl gå nu igen eller Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Maglofster Postat 1 december 2011 Dela Postat 1 december 2011 Okej!Är det någon som är sugen på träff? Isf skulle den Söndag den 11:e kunna vara något? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mika Postat 1 december 2011 Dela Postat 1 december 2011 Okej!Är det någon som är sugen på träff? Isf skulle den Söndag den 11:e kunna vara något?Kommer gärna Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.