Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

Ingen som är sugen på att ha en träff i början på april ska upp till Stockholm o ska kolla saltbutikerna på Lördan så kunde varit kul med en träff hehe. Kommer inte ihåg datum, men tror det var helgen efter påsk.

• Svar 1,1k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

• 7 månader senare...
  • 3 veckor senare...
Postat

Hej,

nu är det dax för den årliga träffen hemma hos mig.

Vi träffas hos mig söndagen den 28:e november mellan 14.00-17.00. adressen är Krönvägen 3 i Saltsjö-Boo(Insjön).

Det är lite dålig framförhållning, men svara i tråden eller PM:a mig om det finns intresse så jag vet hur många som kommer.

Välkomna

Janne

PS Ja bilden är dålig, men det är bara för att du ska ta dig hit och se det live istället. DS

post-810-14468920735381_thumb.jpg

Postat
Väldigt olycklig dag även för mig då jag gärna hade kommit på besök...

//NiXoN

Samma här.

Hoppas det blir lite blder iallfall, eller kanske man kan få komma o kika på det en annan dag ?

Mvh,

Sunny

• 10 månader senare...
Postat
Bra ide, om det är ok att en novis kommer med och ställer dumma frågor tills han får en örfil?? :)

Lugn du är inte ensam :) Jag kan backa upp med ännu dummare frågor

/edit: Ja det vore skoj alltså, jag kommer

Postat

Ja! Det vore kanon!

För mig skulle det funka utmärkt med kaffe och knytisfika eller något annat lätt, huvudsyftet skulle vara att få träffas och nätverka. Eller hade ni tänkt att någon skulle hålla ett föredrag eller så?

Elin

• 1 månad senare...
  • 3 veckor senare...
Postat
Jag skulle kunna ha en träff hos mig, dock bor jag en bit söder om stan så det är nog bil som gäller (Pendeln går inte förens 22 nov p.g.a ombyggnation)

Hmm december nu, så pendeln borde väl gå nu igen eller ;)

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...