Sunny Postat 1 december 2011 Dela Postat 1 december 2011 Okej!Är det någon som är sugen på träff? Isf skulle den Söndag den 11:e kunna vara något?Toppen, ses där Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Garion Postat 3 december 2011 Dela Postat 3 december 2011 Okej!Är det någon som är sugen på träff? Isf skulle den Söndag den 11:e kunna vara något?Jag kommer hemskt gärna. Vill gärna se och diskutera ATS.Som nybörjare har jag kanske inte så mycket att bidra med, men jag är nyfiken.Hur gör man praktiskt? PM? Mail? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
spelin Postat 3 december 2011 Dela Postat 3 december 2011 Kan vi inte ta i mitten på januari? Är lite fullt upp såhär inför jul... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
nike83 Postat 3 december 2011 Dela Postat 3 december 2011 håller lite med Elin, mycket nu innan jul!kanske dyker upp ändå på söndag! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Maglofster Postat 4 december 2011 Dela Postat 4 december 2011 Okej, då skall vi se. Vad tycker majoriteten? Flytta tills mitten av januari eller köra på Söndag den 11:e? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Roger.J Postat 4 december 2011 Dela Postat 4 december 2011 Även jag är intresserad som nybörjare har man ju en hel del att lära & fråga men vilken tid den 11 man jobbar ju den dagen tyvärr till 16MvhRoger Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Karoline Postat 4 december 2011 Dela Postat 4 december 2011 Jag skulle bli glad om vi kunde flytta träffen till mitten av januari Är riktigt sugen på att komma, men nu är det lite mycket innan jul. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mika Postat 6 december 2011 Dela Postat 6 december 2011 För min del så går det lika bra vilket som Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Garion Postat 6 december 2011 Dela Postat 6 december 2011 För min del så går det lika bra vilket som samma här. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Notna Postat 6 december 2011 Dela Postat 6 december 2011 skulle jätte gärna komma,spelar igentligen ingen roll för mig. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sunny Postat 6 december 2011 Dela Postat 6 december 2011 Är bortrest i Januari så får stå över då, men jag kommer gärna den 11e om det fortfarande är relevant. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Maglofster Postat 7 december 2011 Dela Postat 7 december 2011 Okej,Vi kör träff hos mig Söndag den 11:e, kl 15:00 och framåt (ett par timmar). Jag ser till att det finns kaffe och fikabröd. Jag bor en bit söder om Västerhaninge, i Segersäng. PM:a för mer info.Det man kan kika på är:Ett Elos 120 med SPS (och bubbelalger..)Ett 600 liters med mjukisar (inte speciellt moget kar än)Två varianter på ATS - Algae Turf Scrubber.Mina två specialintressen är ATS och akvariefoto så det snackar jag gärna om.. Finns mer info i länkarna i min signatur. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Virse Postat 7 december 2011 Dela Postat 7 december 2011 Hade gärna kommit förbi, men har fullt upp i helgen Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Notna Postat 8 december 2011 Dela Postat 8 december 2011 Sorry kunde tydligen inte just denna helg fick man höra av sambon, får försöka komma nästa gång... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Maglofster Postat 8 december 2011 Dela Postat 8 december 2011 Jag har fått såpass många meddelanden av folk som vill att vi skjuter på det så då får vi väl ta det efter julen helt enkelt. Inställt d.v.s. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
spelin Postat 15 december 2011 Dela Postat 15 december 2011 Hurra! Sätt gärna ett nytt datum redan nu, så är det lättare att planera in! Jag vill jättegärna komma! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mika Postat 17 januari 2012 Dela Postat 17 januari 2012 Jag har fått såpass många meddelanden av folk som vill att vi skjuter på det så då får vi väl ta det efter julen helt enkelt. Inställt d.v.s.E det något nytt datum satt ännu ? Vore kul Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Matteuzzi Postat 29 mars 2012 Dela Postat 29 mars 2012 Hur gick det? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sune Postat 29 oktober 2012 Dela Postat 29 oktober 2012 KAN DET VARA MÖJLIGT ATT SENASTE TRÄFFEN I STOCKHOLM VAR MARS 2010!!!Skulle ju nästan kunna tro det när jag såg bilden på en slusk i grön tröja..Det här går ju inte, nu har jag ett roligt nystartat kar och en del kul teknik att dela med mig av, så nu är det dax!Söndagen 4/11 kl: 15:00 Börjar det lukta kaffe i Bro Alla som är intresserade att komma och snacka lite salt en eftermiddag är välkomna, hör bara av er med ett PM (för adress) eller i tråden för att veta vilka som kommer.Har en del hemmabyggd teknik att kika på och så givetvis det nya 720L SPS karet.Välkomna // Danne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
nike83 Postat 29 oktober 2012 Dela Postat 29 oktober 2012 mycket bra initiativ! har du mjölk och socker? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sune Postat 29 oktober 2012 Dela Postat 29 oktober 2012 Det kan vi ordna, kanske någon fika också Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Garion Postat 30 oktober 2012 Dela Postat 30 oktober 2012 Jättekul att det äntligen verkar bli av med en träff här i Stockholm. Vi är ju några stycken i området.Det ska bli väldigt kul komma och träffa likasinnade på söndag./Håkan Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Blåbert Postat 31 oktober 2012 Dela Postat 31 oktober 2012 Jag kommer. Ringa (ingen) erfarenhet ännu, men jag hoppas lära mig nåt istället Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sune Postat 31 oktober 2012 Dela Postat 31 oktober 2012 Va kul att några visat intresse, vi får se hur många det blir på söndag Liten försmak på karet..// Danne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Fredrik85 Postat 31 oktober 2012 Dela Postat 31 oktober 2012 Jag kommer gärna också förbi en sväng.=-) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.