Sherwan Postat 15 maj 2013 Dela Postat 15 maj 2013 Ajajaj, det skulle du inte ha sagt utan bara glidit in.Nu kommer vi supa ner dig så gott det går, tjära/fjädra dig (Lucky Luke och Dalton style), dumpa dig i Sergelstorg fontän för bilder att posta här i forumet, iallafall försöka Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vidofner Postat 15 maj 2013 Dela Postat 15 maj 2013 Låter kul! Jag är på! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Blåbert Postat 16 maj 2013 Dela Postat 16 maj 2013 Inga ideer om datum? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 16 maj 2013 Dela Postat 16 maj 2013 Det kommer att bli när nästa tur går för DO för jag har nyss bokat 4 lådor carlsberg och en flaska gammeldansk.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 16 maj 2013 Dela Postat 16 maj 2013 Har du bara köpt till dig själv ??Det kommer att bli när nästa tur går för DO för jag har nyss bokat 4 lådor carlsberg och en flaska gammeldansk.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 16 maj 2013 Dela Postat 16 maj 2013 Har du bara köpt till dig själv ??Det räcker väl till dig oxå då du e så tom på minerala salter efter alla liter osmosvatten du hällt i dig.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jaken Postat 17 maj 2013 Dela Postat 17 maj 2013 Det kommer att bli när nästa tur går för DO för jag har nyss bokat 4 lådor carlsberg och en flaska gammeldansk.PatrikKänns som att det då sannolikt bli Tuborg och en flaska Baylis vi får smutta på. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
pkarl Postat 22 maj 2013 Dela Postat 22 maj 2013 Det här kommer jag på om man är välkommen som sörmlänning och Eskilstuna bo. Kul!//Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sherwan Postat 22 maj 2013 Dela Postat 22 maj 2013 Alla är välkommna Vi måste bara boka in någon dag som passar, det blir i Juni någon helg.Återkommer med datum och tid Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
dahlgren Postat 22 maj 2013 Dela Postat 22 maj 2013 En jämn helg håller jag tummarna för Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alexochingencarina Postat 22 maj 2013 Dela Postat 22 maj 2013 Det känns som ett datum nära löning vore smart! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Manks Postat 22 maj 2013 Dela Postat 22 maj 2013 Eller efter skatten? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
nike83 Postat 22 maj 2013 Dela Postat 22 maj 2013 Eller efter skatten?jag tänker mer tvärtom... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sherwan Postat 22 maj 2013 Dela Postat 22 maj 2013 När kommer skatten?Min har de ändrat till december... Företags mumbojumbo... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
pkarl Postat 22 maj 2013 Dela Postat 22 maj 2013 Kommer inte skatten någon dag innan midsommarafton och sedan lönen veckan därpå. Hoppas jag i alla fall...Blivit en del vabb och sjukdagar på sistone//Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alexochingencarina Postat 22 maj 2013 Dela Postat 22 maj 2013 Skatten kommer innan midsommar runt den 20:e så det känns lite fel. triton är ju stängt på midsommar;) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 22 maj 2013 Dela Postat 22 maj 2013 Stäng å stängt - vi får ju inte in midsommarstången ..... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Blåbert Postat 22 maj 2013 Dela Postat 22 maj 2013 Nu är ju kanske inte stången det centrala med midsommar... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alexochingencarina Postat 22 maj 2013 Dela Postat 22 maj 2013 Nä! Det är väll vodkametoden=)sen har jag önskemål på musslor till träffen!!!!!=) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alexochingencarina Postat 5 juni 2013 Dela Postat 5 juni 2013 Hur går det med träffen? Blir det innan eller efter midsommar? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sherwan Postat 5 juni 2013 Dela Postat 5 juni 2013 Hur går det med träffen? Blir det innan eller efter midsommar?Uppskjutet lite längre fram i juni, Leffe hade mage och dra på semester trodde alla fisk handlare hade semester hela tiden och har dyk äventyr varje dag i butiken, men tydligen inte. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 5 juni 2013 Dela Postat 5 juni 2013 Jag skäms nästan för mitt lättsinniga beteende, brukar lämna butiken i en vecka ungefär vart 7:de år för att beskåda världen utanför den eviga semestern..... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alexochingencarina Postat 6 juni 2013 Dela Postat 6 juni 2013 Så ofta =) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sherwan Postat 8 juli 2013 Dela Postat 8 juli 2013 Saltvattens träff i Triton's lokal hos Leffe och Fredde i Täby Stockholm.28 juli kl 18:00 är datumet du bör spika, ta semester, sjukanmäla, VAB'a.Skicka familj, barn, fruar eller män mm till mormor eller någon annan ursäkt du kan hitta på. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
dahlgren Postat 8 juli 2013 Dela Postat 8 juli 2013 Då är jag på formel 1 i Budapest ju! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.