Gå till innehåll

Vid ev fel efter uppdateringen av forumet 20/8-2007


Rekommenderade inlägg

  • Svar 50
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

hmm konstigt med inloggningen funkar för mig på jobbet och hemma.

Hittar ingen skärmdump på forumet är det någon som kommer ihåg exakt vad som stog då man hadde X nya inlägg sedan senaste besöket???

Vet jag detta så kan jag alltid leta på baksidan å luska ut det hela.

Jag saknar detta med ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Sen måste jag helt plötsligt logga in vid varje besök?

Även om jag sparar mina uppgifter så e´dom borta tills nästa besök?

Textstorleken verkar generellt ha blivit ett snäpp mindre. Tyckte storleken var lagom innan uppdateringen.

samma problem för mig

Har ni testat att rensa cookies på sidan etc

Var en sak jag fick göra

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

hmm konstigt med inloggningen funkar för mig på jobbet och hemma.

Hittar ingen skärmdump på forumet är det någon som kommer ihåg exakt vad som stog då man hadde X nya inlägg sedan senaste besöket???

Vet jag detta så kan jag alltid leta på baksidan å luska ut det hela.

Jag saknar detta med ;)

tror det var :inlägg sedan ditt förra besök:

jag fick oxå logga in igår efter uppdateringen, men sen har det funkat

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Har även fixat nu med

XX nya inlägg sedan ditt förra besök.

Inga nya inlägg sedan ditt förra besök.

Är texten okey eller kan den ändras så det låter/ser bättre!?

--------------------------------------------------------------

Slut för idag vi hörs imorgon *godnatt*

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker det ser bra ut.

Har även fixat nu med

XX nya inlägg sedan ditt förra besök.

Inga nya inlägg sedan ditt förra besök.

Är texten okey eller kan den ändras så det låter/ser bättre!?

--------------------------------------------------------------

Slut för idag vi hörs imorgon *godnatt*

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Nu funkar det på första sidan. Ser bra ut!

Dock funkar det inte riktigt som tidigare om man trycker på länken för då ser det mer ut som det gjorde när man förut tryckte på senaste 24 h som fanns i listen. dfetta är ingen stor grej. Det som gör mig lite fundersam är att om man har 3 Nya inlägg och går och läser av dem och sedan trycker på länken igen så har trådarna försvunnit. Hoppas du förstår min beskrivning!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Samma sak för mig, trådarna försvinner och kommer inte upp igen, inte förrens jag går via "Nya inlägg" - "Inlägg de senaste XX timmarna".

Det fungerade bättre i den förra versionen Christian. ;)

Jag tror också att några inlägg försvinner. Ett jag gjorde själv tidigare i denna tråden, då Crille hade problem med att han fick logga in på nytt, då jag skrev att jag själv inte hade just det problemet men att jag också saknade "getnew"-funktionen.

Sen har ett inlägg av lottac i hennes egen tråd om Lågt kalciumvärde försvunnit, kan iofs vara trådskaparen själv som tagit bort det, men det är vad jag uppmärksammat iaf.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja jag märkte detta. Det pluginet jag hittade för XX antal inlägg sedan du var här sisst verkar ta bort de inlägg man kollar eller läst, en klar dumhet. Hände det samma för mig nu då jag skulle vara på detta inlägg så var det försvunnet ifrån listan men som ni skrev kom upp igen om man går via den länken Nya inlägg

Så kortfattat så förvinner de inläggen som man kollat i och läst ifrån listan :arg:

Får leta vidare efter detta

Hittade även att nu med detta så är det att den känner igen senaste inloggning via databasen och innan för cookies. Var tvungen att välja databas för att det huvudtaget skulle få funktionen att funka. *surt*

Markeringstyp för läst ämne/forum

Detta alternativ styr hur ämnen och forum markeas som lästa.

( ) Inaktivitet/Cookie-baserad

( ) Databas (ingen automatisk forum-markering)

(X) Databas (automatisk forum-markering)

Sätter den nu istället till ( ) Databas (ingen automatisk forum-markering) för att se om det funkar bättre

Får jobba vidare med detta

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Måste man kolla alla trådar som uppdateras?

Så här står det när jag trycker på senaste inlägg.

Ämnena nedan har inte blivit uppdaterade sedan ditt senaste besök men innehåller fortfarande olästa inlägg.

Det är sex sidor med trådar som jag inte gått in och läst på och som jag inte har den minsta lust att läsa.

/Karro

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Måste man kolla alla trådar som uppdateras?

Så här står det när jag trycker på senaste inlägg.

Ämnena nedan har inte blivit uppdaterade sedan ditt senaste besök men innehåller fortfarande olästa inlägg.

Det är sex sidor med trådar som jag inte gått in och läst på och som jag inte har den minsta lust att läsa.

/Karro

En funktion "Markera alla som lästa" vore fint! Det konstigaste är att vissa olästa trådar försvinner efter att jag läst dom, vissa är kvar som olästa.
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

En funktion "Markera alla som lästa" vore fint! Det konstigaste är att vissa olästa trådar försvinner efter att jag läst dom, vissa är kvar som olästa.

Finns under meny Snabblänkar men även långt ner på sidan precis innan annons bilderna

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Måste man kolla alla trådar som uppdateras?

Så här står det när jag trycker på senaste inlägg.

Ämnena nedan har inte blivit uppdaterade sedan ditt senaste besök men innehåller fortfarande olästa inlägg.

Det är sex sidor med trådar som jag inte gått in och läst på och som jag inte har den minsta lust att läsa.

/Karro

kan du skriva exakt vad du klickar på har ingen text med senaste inlägg.

Har bara Dagens inlägg och under menyn Nya inlägg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...