Gå till innehåll

Vid ev fel efter uppdateringen av forumet 20/8-2007


Rekommenderade inlägg

  • Svar 50
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Ja då är jag med. Fick själv detta.

Kan vara så att de inlägg under texten

Ämnena nedan har inte blivit uppdaterade sedan ditt senaste besök men innehåller fortfarande olästa inlägg.

Har man inte kollat i eller läst pga av?

men de ovan som man heller inte har kollat eller läst pga av har blivit mer uppdaterade än förra gången mer/fler inlägg sedan förra besöket

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Är det fler som har detta "fel" Får ej upp det som du beskriver Ricke.

Ang antal inlägg sedan förra besöket.

Kan ni hjälpa mig med detta om det är bättre nu såg att man kan välja olika här med

Choose the display option or disable the modification

- Use Last Visit Date

- Count All Posts Marked as Unread

- Disable Unread Posts Display

Testar om det blir bättre med Count All Posts Marked as Unread

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Är det fler som har detta "fel" Får ej upp det som du beskriver Ricke.

Ang antal inlägg sedan förra besöket.

Kan ni hjälpa mig med detta om det är bättre nu såg att man kan välja olika här med

Choose the display option or disable the modification

- Use Last Visit Date

- Count All Posts Marked as Unread

- Disable Unread Posts Display

Testar om det blir bättre med Count All Posts Marked as Unread

Nej det blev inte bra. Helt plötsligt har jag 452 olästa inlägg fast jag var inne för en timme sedan.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hade ett helvete i dag att logga in! fick begära ny kod och vänta 15 min (varför denna idiotfunktion). Dettatrots jag viste mitt gamla lösenord. Jag upptäckte då att jag tydligen finns under 2st användarnamn. Styk gärna det ena med användarnamn bara Hellmalm. Tack!

Finns inget annat användarnamn som lyder: Hellmalm

Just inloggad och skulle svara på ett inlägg och tryckte på posta svar döm av min förvåning då jag ej var behörig och behövde logga in igen!

Måste fixas annar slutar jag på forumet!

Vilken webbläsare kör du med? Har du testat att tömma cachen, Cookies, historik. Du har samma behörighet som alla andra så felet ligger nog nån annan stanns

Det är helt frivilligt att vara på forumet och du behöver ej hota eller kommentera det hela med !! i inläggen

mvh

Moderator

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Just inloggad och skulle svara på ett inlägg och tryckte på posta svar döm av min förvåning då jag ej var behörig och behövde logga in igen!

Måste fixas annar slutar jag på forumet!

Jösses Ingvar... Christian och de andra håller på med denna sida ideéllt.. Det är inte deras jobb...

Tacka istället för att de jobbar så hårt för att hålla igång detta.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag får upp Köp & Sälj-avdelningen helt konstigt nu, Istället som det var förut med själva avdelningarna överst så är istället en massa bilder överst och sedan kommer avdelningarna och sedan ytterligare bilder.

Skulle gärna ha det som förut istället.

Det är likadant när man klickar på respektive avdelning, man får först upp en massa bilder och sedan scrollar man ner till underkategorierna vilket blir en del scrollande, vilket jag uppfattar som störigt och det gör att iaf jag inte bryr mig om att gå in där speciellt ofta om det ska vara på det viset.

/Jimmy.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jösses Ingvar... Christian och de andra håller på med denna sida ideéllt.. Det är inte deras jobb...

Tacka istället för att de jobbar så hårt för att hålla igång detta.

Tack Jimmy inte många som visar sin uppskattning för de man gör

Jag får upp Köp & Sälj-avdelningen helt konstigt nu, Istället som det var förut med själva avdelningarna överst så är istället en massa bilder överst och sedan kommer avdelningarna och sedan ytterligare bilder.

Skulle gärna ha det som förut istället.

Det är likadant när man klickar på respektive avdelning, man får först upp en massa bilder och sedan scrollar man ner till underkategorierna vilket blir en del scrollande, vilket jag uppfattar som störigt och det gör att iaf jag inte bryr mig om att gå in där speciellt ofta om det ska vara på det viset.

/Jimmy.

Ändrar tillbaka till det var som innan med kategorierna övers. Tanken var att man skulle se nya annonser först då man kom i denna del.

Ingen fara jag byter lätt tillbaka.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Beklagar att de är så få som tackar Wrang, många ser det inte som en gratis service i.o.m. att guiden redan blivit en institution på nätet;)

Du kan dock få en kram av mig:kram:, samt lite mer gnäll.

Det blir lite jobbigt när man inte ser sina egna inlägg, gillar dock de att dom olästa inläggen hänger med till nästa gång man går in.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har gjort allt detta! Jag använder FireFox 2.0.0.6. Idag funkade inloggningen! Får se vad som händer då jag postar detta. Frågan om vilket användarnamn fick jag igår när jag skulle ändra de koder (siffror) som jag fick av er till mitt egen kod. Gäller det konto Hellmalm eller Ingvar Hellmalm var frågann. Jag drog då slutsatsen att jag är reg. under 2 st konton. fel?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Jag tillhör dem som inte riktigt gillade hur det fungerade om man tryckte på "X Nya inlägg" då de man redan läst försvann. Jag har defenitivt ändrat uppfattning. Jag tycker nu det är klockrent för nu kan jag se vilka ämnen som har nya inlägg jag inte har läst oavsett om jag hunnit logga ut emellan!:smiley20:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...