Christer T Postat 26 augusti 2007 Dela Postat 26 augusti 2007 En av mina första saltfirrar var min Sixline wrasse inköpt i december 2005. Den har också varit en verklig favorit när den glidit omkring i sin ständiga jakt på något litet djur att äta och linjerna i ögonen vickat upp och ner när den närstuderar något. För ett tag sedan fick jag till en ganska bra bild på den när den hittat något på frontrutan som var intressant och när jag satt vid datorn en stund igår så gjorde jag iordning den bilden och la in som skrivbordsbild på datorn. I dag hittade jag fisken torkad på golvet. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 26 augusti 2007 Dela Postat 26 augusti 2007 Tråkigt när favoriterna dör bort. Dock måste jag säga att det inte bara var en vacker fisk utan kortet var grymnt också! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 26 augusti 2007 Dela Postat 26 augusti 2007 Grymt kort!Ja, det är uppenbarligen en hoppande fisk. Jag har också hittat min gamla sixline wrasse intorkad på golvet. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petrol Postat 26 augusti 2007 Dela Postat 26 augusti 2007 Har själv hittat flera hexatanior intorkade, mkt trist för det är en pigg och nyfiken firre. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Capote Postat 26 augusti 2007 Dela Postat 26 augusti 2007 Trist med fisken, men en mycket bra bild! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
elNico Postat 26 augusti 2007 Dela Postat 26 augusti 2007 Jaa, vad säger man....sketsnygg bild, men alltid lika tråkigt att förlora en invånare.Kommer att hedra din firre med din bild som bakgrund iaf, om det nu e nån tröst! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
fiend Postat 26 augusti 2007 Dela Postat 26 augusti 2007 Riktigt tråkigt att favoriten torkade och gick bort Vågar inte veta hur det skulle kännas om ens fiskar skulle gå bort nu. Inget dödsfall än så länge.. håller tummarna även om det bara är en tidsfråga innan den första går bort.. tyvärr..Riktigt fint kort också må tilläggas! =)Slavblixt? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ramq Postat 27 augusti 2007 Dela Postat 27 augusti 2007 Kan väl tillägga att gröna chromis kan man hitta torkade och livlösa... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 27 augusti 2007 Dela Postat 27 augusti 2007 Trist på en så snygg firre Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lakestream Postat 27 augusti 2007 Dela Postat 27 augusti 2007 Återigen, GRYM BILD!Själv kom jag hem idag från en långhelg på varmare breddgrader bara för att hitta min sixline torr som fnöske bakom akvariet. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bläckis Postat 27 augusti 2007 Dela Postat 27 augusti 2007 synd med firren jag beklagar en fin bild föresten , Bara ett tips till alla som har fiskhopp problemet skaffa tak på akvariet. Sen undrar jag hur gamla kan en firre bli t e x clowner Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Christer T Postat 27 augusti 2007 Författare Dela Postat 27 augusti 2007 Ja trist var det men tack i alla fall för alla positiva omdömen om bilden.Jaa, vad säger man....sketsnygg bild, men alltid lika tråkigt att förlora en invånare.Kommer att hedra din firre med din bild som bakgrund iaf, om det nu e nån tröst!Hämta bilden här: http://www.tornros.se/images/sixlinebgd.jpg så får du den i bättre format för skrivbordet. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.