Postat 24 april 201213 år https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?47125-Danmarkstur-p%E5-l%F6rdag!-plats-ledig-i-bilen!-fr%E5n-sk%E5ne!
Postat 26 juli 201213 år Lyfter denna tråden.. Är det inte dax för en träff snart igen ???Med vänlig hälsning, Manne
Postat 26 juli 201213 år Lyfter denna tråden.. Är det inte dax för en träff snart igen ???Med vänlig hälsning, ManneDet tycker jag absolut! /Madde
Postat 26 juli 201213 år Jag kommer gärna om det är rätt dag. Behöver ju lite fraggar samt "komma in i det igen"./Johan
Postat 26 juli 201213 år Härligt med snabb respons!! Alla förslag Mottages!! Någon som är sugen att vara Värd?Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk
Postat 26 juli 201213 år Skulle kunnat tänka mig att vara värd, bara jag får fixat till det med luckorna runt ställningen
Postat 26 juli 201213 år Samma sak här, passar dagen så kommer även jag, kanske jag kunde fått lurat med frugan också, hon behöver komma ut o röra på sig nu inför fraggningen.
Postat 27 juli 201213 år 6/9, men med första barnet så är det väl vanligt att det går över tiden om jag förstått det rätt.
Postat 2 augusti 201213 år Skulle kunnat tänka mig att vara värd, bara jag får fixat till det med luckorna runt ställningenNågot datum vite kanske lämpligt så man kan boka in dagen direkt i kalendern!?Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk
Postat 11 augusti 201213 år Hoppas inte det..Känns lite som den gjorde det,.. Hade varit gött med ett datum som man kan låsa upp..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk
Postat 11 augusti 201213 år Tjingeling igen kan tyvärr inte sätta något datum än, men lovar att återkomma så fort jag vet!
Postat 18 september 201212 år Funderar på en tur till saltbutiker i Köpenhamn nu på lördag 22/9.Återkom om intresse finns.......
Postat 19 september 201212 år Ingen som är sugen?Det blir minst 3 saltbutiker samt ett ställe som säljer fryst mat jätte billigt.
Postat 19 september 201212 år Najs.Dig kan man alltid räkna med Kanske någon annan som är sugen så hör av er. Åker tidig lördag morgon hemma igen innan 15-15:30
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.