_Manne_ Postat 25 november 2007 Författare Dela Postat 25 november 2007 Då har det firats lite födelsedagar här.. Fick inga tekniska prylar alls.. *suck*Men min sambo Susse fick en digitalkamera att leka med. så här kommer lite bilder som 'damen' i huset har tagit.. Var o besökte en butik idag så det försvann en slant där på några LPS ovh skivor. Dock fastnade vi inte för någon fisk direkt.. så det fick vänta.. Här kommer kommer lite bilder på både gammalt och nytt.Fler Bilder på Väg.! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 25 november 2007 Författare Dela Postat 25 november 2007 Här kommer några till.!ja.. har någon till.. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 25 november 2007 Författare Dela Postat 25 november 2007 sista 3 st.Så.. ett helt gäng bilder från ett RSM.. som ändå ser lite kalt ut när man ser det på lite avstånd fast där är en hel del just nu kan man tycka.. men det går o fylla på en hel del... just nu ligger intresset i att hitta några fiskar som är hyfsat passande för denna lilla volym av vatten som är hyfast fredliga o snälla.. utbudet jag har tittat på änsålänge så har inget direkt fastnat ännu.. dock kommer mog en Mandarinfisk att införskaffas vid rätt läge.. letar även efter någon frisammande fisk också som kan passa.. just nu är det bara 2 nemosar som håller till fritt i akvariet ,resten är bottenlevande arter.MVH Manne Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
havre Postat 25 november 2007 Dela Postat 25 november 2007 Stiligt. Mycket geggiga saker. Vill också ha några .Vilken kamera fick hon?Vid rätt läge är nog när karet är mer "moget", säger iaf de som har erfarenhet.Tycker din watchman skall få en kompis Mvh Thomas Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
PatriksS Postat 25 november 2007 Dela Postat 25 november 2007 Fina bilder, nu saknas bara en FTS! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 25 november 2007 Författare Dela Postat 25 november 2007 Stiligt. Mycket geggiga saker. Vill också ha några .Vilken kamera fick hon?Vid rätt läge är nog när karet är mer "moget", säger iaf de som har erfarenhet.Tycker din watchman skall få en kompis Mvh ThomasHon fick en liten Sony Cybershot 7,2mp.. vanlig "normal" gissar jag.. liten o behändig sak...o den verkar funka fint faktiskt också.. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 25 november 2007 Författare Dela Postat 25 november 2007 Fina bilder, nu saknas bara en FTS! och det är ? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Freddi Postat 25 november 2007 Dela Postat 25 november 2007 Läckra bilder !!Gillar färgerna på din rörmask. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
PatriksS Postat 25 november 2007 Dela Postat 25 november 2007 Sry, FTS=FullTankShot, dvs en helhetsbild. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 26 november 2007 Författare Dela Postat 26 november 2007 Ska försöka fixa det , det blir alltid kass focus/suddigt på just helbilderna.. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 26 november 2007 Författare Dela Postat 26 november 2007 Läckra bilder !!Gillar färgerna på din rörmask.har du sett din mask 'live' , inte fjunen utan masken ? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Freddi Postat 26 november 2007 Dela Postat 26 november 2007 har du sett din mask 'live' , inte fjunen utan masken ?Nej det har jag inte, undra om man någonsin får se den. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 26 november 2007 Författare Dela Postat 26 november 2007 Nej det har jag inte, undra om man någonsin får se den.vid ett tillfälle igår kväll med ficklampan så levde 'andra' änden.. liknande en röd/vinröd daggmask modell större kan jag säga.. lite småäcklig syn kan jag säga.. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Freddi Postat 26 november 2007 Dela Postat 26 november 2007 vid ett tillfälle igår kväll med ficklampan så levde 'andra' änden.. liknande en röd/vinröd daggmask modell större kan jag säga.. lite småäcklig syn kan jag säga.. OK !!Då får mina rörmaskar gräva lite för jag har stoppat ner mina ändar i sanden så det är bara polyp/fjäder änden som sticker upp en bit !! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 29 november 2007 Författare Dela Postat 29 november 2007 OK !!Då får mina rörmaskar gräva lite för jag har stoppat ner mina ändar i sanden så det är bara polyp/fjäder änden som sticker upp en bit !!jag gissar på att dom vill sitta fast i något i andra änden.. jag har lagt min mellan några stenar så jag ser ibland att bakänden rör på sig , den delen är ju någon genomskinlig av sig.. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 29 november 2007 Författare Dela Postat 29 november 2007 en fragg av Caulestrea furcata har landat i akvariet också nu.. blid kommer senare till helgen.. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 30 november 2007 Författare Dela Postat 30 november 2007 Så.. Nu börjar det bli något.. bild på senaste fraggen samt en helbild..Några nya fiskar hade varit skoj att planta i.. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Minerva Postat 30 november 2007 Dela Postat 30 november 2007 snyggtBanana man Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Freddi Postat 30 november 2007 Dela Postat 30 november 2007 Fin fint !!Börjar nästan bli lite avis !!! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 1 december 2007 Författare Dela Postat 1 december 2007 snyggtBanana manTackar.! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 1 december 2007 Författare Dela Postat 1 december 2007 Fin fint !!Börjar nästan bli lite avis !!!känns som det går att fylla till oänligheten.. men nu får det bli lite fisk när man hittar något, så får man se hur det utvecklar sig.hur går det med ditt lilla projekt som du hade startat ? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Freddi Postat 1 december 2007 Dela Postat 1 december 2007 känns som det går att fylla till oänligheten.. men nu får det bli lite fisk när man hittar något, så får man se hur det utvecklar sig.hur går det med ditt lilla projekt som du hade startat ?Jodå det är på Gång, det har varit igång en vecka nu och bilder kommer snart.Ska fundera lit hur jag eventuellt ska uppgradera lyset. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 1 december 2007 Författare Dela Postat 1 december 2007 Gott Freddi! (compact t5??)själv har man besökt en butik o smällt några pesos på 2 gröna chromisar och en phsyco mandarin. :) Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 2 december 2007 Författare Dela Postat 2 december 2007 Har lyckats ta en bild på den nya Mandarinen.. chromisarna reder jag inte ut att fota.den glider runt bland stenarna och tuggar på lite vad den kan hitta. en Ögonsten Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Freddi Postat 2 december 2007 Dela Postat 2 december 2007 Kanon, du har lyckats få en bra bild på din mandarin !!Alltid när det är bra foto läge på min så simmar han och gömmer sig !! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg