spoiled Postat 18 januari 2008 Postat 18 januari 2008 Har själv ingen erfarenhet, men det sägs att det kan undvikas genom att introducera den fisken sist i karet.Mvh ThomasKanske men det motsäger min erfarenhet tyvärr.. Min fd wrasse "åt" upp ett betydande antal fiskar för mig. Kommer aldrig mer att skaffa en sån.Sök på forumet här så kommer du hitta fler med samma erfarenhet Citera
stigigemla Postat 19 januari 2008 Postat 19 januari 2008 Jag har haft några utan problem. Den jag har nu går med en occelaris och några pilfiskar utan minsta aggression. Men jag har hört från andra att ibland är de aggresiva. Det enda jag sett hos mig var att de jagade Pseudochromis fridmanni som smet undan i hålor i stenen utan minsta svårighet. Citera
Raur Postat 19 januari 2008 Författare Postat 19 januari 2008 Fisken jag hade tänk mig är clowner Sen får jag se vad mer jag kan hitta, men att få tips och läsa om andras erfarenheter av fiskar är alltid tacksamt Citera
Netweaver Postat 21 januari 2008 Postat 21 januari 2008 Spännande tråd, mycket interessant då jag haft lite planer på att konvertera mitt eget rio till saltvatten också.Följer dina framsteg och lycka till Citera
addo Postat 21 januari 2008 Postat 21 januari 2008 Vilken snäll anemon som satte sig mitt i gyllenesnittet, snyggt!!! Citera
Raur Postat 24 januari 2008 Författare Postat 24 januari 2008 Nu är det första fiskarna inhandlade! Två stycken Amphiprion ocellaris om jag inte fått det helt fel för mig.De drog sig direkt efter inkoppningen till anemonen och håller sig nu vid, i och under den och verkar tycka den är superbra att ha där Citera
Netweaver Postat 25 januari 2008 Postat 25 januari 2008 Ser ju riktigt bra ut, sjysst effekt med bilderna Citera
totto Postat 31 januari 2008 Postat 31 januari 2008 Du är grym på att fota:smiley20: supersnyggtmvh Thomas Citera
Raur Postat 31 januari 2008 Författare Postat 31 januari 2008 Du är grym på att fota:smiley20: supersnyggtmvh Thomastack! Citera
Raur Postat 8 februari 2008 Författare Postat 8 februari 2008 Och vad kan detta vara för korall som jag köpt mig? Citera
Raur Postat 11 februari 2008 Författare Postat 11 februari 2008 Närbild på senaste mjukkorallen som jag inte vet namnet på Citera
Netweaver Postat 12 februari 2008 Postat 12 februari 2008 Ruggigt snygga bilder, verkar vara ett sjysst macro du hittat! Man kanske skulle gräva lite i plånboken och investera Citera
_Manne_ Postat 17 februari 2008 Postat 17 februari 2008 Funkar din skummare bra ? hur pass låter den ?SNYGGA bilder.! mvh Manne Citera
Raur Postat 17 februari 2008 Författare Postat 17 februari 2008 Funkar din skummare bra ? hur pass låter den ?SNYGGA bilder.! mvh ManneJag har ju inget att jämföra med men jag tycker att den är relativt tyst. Inget som jag nåterar direkt trots akvariet bara stor ca 2 meter från sovrummet Tycker att den skummar bra och gör vad den ska! Citera
Raur Postat 22 februari 2008 Författare Postat 22 februari 2008 Lite fler foton!Och nu när jag fyller 25 den 26 mars ska det minsann handlas en del koraller för födelsedagspengarn ;D Citera
_Manne_ Postat 24 februari 2008 Postat 24 februari 2008 en kamera för slantarna kanske.. < värsta joket i denna tråden såhär mitt i natten en lördag..som vanligt sketgoa bilder igen.. Citera
Raur Postat 8 mars 2008 Författare Postat 8 mars 2008 Två nya invånare!En gylta och en sjöstjärna Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.