Spooky Postat 5 mars 2009 Postat 5 mars 2009 Den måste du ju kunna reklamera, 1 års garanti har du väl?
wrang Postat 7 mars 2009 Författare Postat 7 mars 2009 Vi får se hur det blir.Nytt i karet igen ytterligare några Pseudanthias tuka. Fanns bara dessa 2 kvar i butiken så nån köpt 2st bara. Detta är ju en stimmfisk så helt fel i mina ögontill och 1st Acanthurus lineatus
Ricke Postat 7 mars 2009 Postat 7 mars 2009 Oh clownkirurgen de är snygga som få!! Tog du den bilden?
garfish Postat 7 mars 2009 Postat 7 mars 2009 Fint ex av Acanthurus lineatus, en snygg liten firre /Gustaf
wrang Postat 7 mars 2009 Författare Postat 7 mars 2009 Här kommer en rätt bild på min fisk. E snabb som attan men min kamera är snabbare med sportfotografs läget:skrattar:Är ca 7cm så fortfarande en liten fisk. Nyfiken å simmar runt i hela karet redan
wrang Postat 7 mars 2009 Författare Postat 7 mars 2009 En snygg liten elaking...Ja det är en grymt fin fisk. Har faktiskt aldrig haft denna fisk någonsin så länge jag haft saltvattensakvarium som intresse
crille Postat 7 mars 2009 Postat 7 mars 2009 det är en härlig firre ,aldrig stilla. jag hade en ganska liten i samma burk somsohalen, dom hade sina race ibland, men lineatusen var snabbare:)blev det nåt kul hos Ted idag, trevliga "lördagsträffar" där:)
wrang Postat 7 mars 2009 Författare Postat 7 mars 2009 det är en härlig firre ,aldrig stilla. jag hade en ganska liten i samma burk somsohalen, dom hade sina race ibland, men lineatusen var snabbare:)blev det nåt kul hos Ted idag, trevliga "lördagsträffar" där:)Det finns alltid kuliga saker hos ted, men inge levande idag. Fyllde upp med annat nödvändigt.Var bara en snabbis ner å sedan hem igen då frugan var på shopping i GBG.Lördagsträffar é alltid kul å prata runt soffan å träffa andra
mojjan Postat 7 mars 2009 Postat 7 mars 2009 Korallerna lever hoppas jag . Kan tillägga att denna kirurg är himla rolig..hade en ungefär ett år innan jag gav den tillbaka till Göran på Ciklidleken.
wrang Postat 7 mars 2009 Författare Postat 7 mars 2009 Korallerna lever hoppas jag . Kan tillägga att denna kirurg är himla rolig..hade en ungefär ett år innan jag gav den tillbaka till Göran på Ciklidleken.Ja vad andra säger negativt om mitt akvarium är fel. Hela karet mår kanon å inga tråkigheter
wrang Postat 8 mars 2009 Författare Postat 8 mars 2009 menade att Teds koraller " lever". Mvh PederJapp Teds koraller är supersnygga å grymt levande hela butiken är ett lyft för oss här i västsverige med färgranna koraller och bra utbud med annat.
crille Postat 8 mars 2009 Postat 8 mars 2009 Japp Teds koraller är supersnygga å grymt levande hela butiken är ett lyft för oss här i västsverige med färgranna koraller och bra utbud med annat.ja dom lever verkligen:) var väl ett illasinnat rykte av nån som är avis;)ja det var skoj att träffas o få lite inspiration!
Johan2x Postat 8 mars 2009 Postat 8 mars 2009 Trevligt besök hos Ted i lördags. Tack för pratstunden och all information du gav oss.Sambon blev sugen på en mussla. Fanns ju några att välja på./Johan
wrang Postat 21 mars 2009 Författare Postat 21 mars 2009 Karet funkar kanon men har lite problem med slemalger....
wrang Postat 3 april 2009 Författare Postat 3 april 2009 Från min webbcamEN bild ifrån bakom revetÄven här tycks det trivasSå åter igen 8x39watt + 2x54 T5 funkar över mitt kar trotts att det är närmare 90cm ner till botten
wrang Postat 3 april 2009 Författare Postat 3 april 2009 Fint! Vad är det för fisk på webbcam-bildenHej det är en Karibisk fisk som heter Gramma melacara
wrang Postat 5 april 2009 Författare Postat 5 april 2009 Köpte en korall utav Moose i helgen. Blev ett fint tillskott i mitt akvariumEchinopora Lamellosa
Johan2x Postat 5 april 2009 Postat 5 april 2009 Snygg. Googalde lite på den och hittade denna fantastika bild. /JohanKöpte en korall utav Moose i helgen. Blev ett fint tillskott i mitt akvariumEchinopora Lamellosa[ATTACH]32039[/ATTACH]
Nizztos Postat 5 april 2009 Postat 5 april 2009 Köpte en korall utav Moose i helgen. Blev ett fint tillskott i mitt akvariumEchinopora Lamellosa[ATTACH]32039[/ATTACH]Jag är mer intresserad av hur det går med det andra tillskottet som skaffades samtidigt. Updatering önskas Eller måste jag vänta någon vecka?
Moose Postat 5 april 2009 Postat 5 april 2009 ser bra ut wrang! vad hette dom där skivorna vi pratade om nu igen?
wrang Postat 5 april 2009 Författare Postat 5 april 2009 Snygg. Googalde lite på den och hittade denna fantastika bild. /JohanJa det hadde vart en syn i akvariet. Echinopora korallerna är en art som jag fått upp ögonen för. Jätte fin korall men enligt andra lite stygg med de övriga korallerna som står i närhetenJag är mer intresserad av hur det går med det andra tillskottet som skaffades samtidigt. Updatering önskas Eller måste jag vänta någon vecka?Menar du bläckfisk äggen så ligger de i en burk som är inkopplad mot hela systemet.Inga nyheter ännu från denna frontenHar dock laggt i en LS med Sarcofyton svamp på å skall köpa artemia ägg imorgonser bra ut wrang! vad hette dom där skivorna vi pratade om nu igen?Jo de vi pratade om att ljuddämpa ens huv/ställning heter Ecophone. Ljudskivor man har i taken för tex bioljud eller konferans lokaler.http://www.ecophon.se
Rekommenderade inlägg