Vargklo Postat 25 januari 2008 Dela Postat 25 januari 2008 Kul att se att ni är igång! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Clownen Postat 25 januari 2008 Dela Postat 25 januari 2008 Känns gött att slå hål i väggen va? Du har ju grymma mått på karet också. Glöm inte kameran i fortsättningen heller, det är jättebra för oss med tummen mitt i handen att se hur proffsen går tillväga . Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
metcrue Postat 25 januari 2008 Dela Postat 25 januari 2008 Ser bra ut Wrang, glöm nu inte resten av lägenheten bara:). Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 25 januari 2008 Dela Postat 25 januari 2008 Äh, man måste ju prioritera. Ska bli kul och se fortsättningen Christian! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 25 januari 2008 Dela Postat 25 januari 2008 Kul att det är på gång! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 25 januari 2008 Författare Dela Postat 25 januari 2008 Tacka alla. Var riktigt kul att äntligen få börja med det hela. Skall fortsätta på Lördag (Imorgon) med uppbyggnationen av den invändiga ram som är innanför gipsen i väggen. Gäller att få ett bra avslut även här invändigt. Samma att isolera så gott det går med stenull inne i väggen så man slipper få en resonanslådaFör andra delen av lägenheten så har jag även öppnat upp för en dörr som skall vara mellan sovrum och Vardagsrummet. Så skall inhadla en dörrkarm och en dörr som passar till övriga lägenheten. Tapet och färg är inköpt till lägenheten så inget vad jag vet nu är glömt Ja kommer fota så fort jag gjort nått och värde/intresse för bilden finns Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
PatriksS Postat 25 januari 2008 Dela Postat 25 januari 2008 Spännande! mata på med bilder allteftersom. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 26 januari 2008 Författare Dela Postat 26 januari 2008 Dags igen med lite mer pillande i lägenheten. I väggen har jag ljudisolerat med 40mm ljudskivorSå här då man är framför hålet så ser det jävligt stort ut Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Doris Postat 26 januari 2008 Dela Postat 26 januari 2008 Ser riktigt nice ut Wrang Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
havre Postat 26 januari 2008 Dela Postat 26 januari 2008 Bara Fest Tools är bra nog eller? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 26 januari 2008 Dela Postat 26 januari 2008 ser ut som en "Hitachi" dragare dock.. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
havre Postat 26 januari 2008 Dela Postat 26 januari 2008 ser ut som en "Hitachi" dragare dock..1 - 0...Glömde att Fest har mer slimegrön fräg Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hultis Postat 27 januari 2008 Dela Postat 27 januari 2008 ser riktigt bra ut wrangen! tycker mig känna igen det där hålet från hemma Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 27 januari 2008 Författare Dela Postat 27 januari 2008 Japp visst är det en Hitachi.Skall upp dit nu igen å greja vidare. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 27 januari 2008 Dela Postat 27 januari 2008 Japp visst är det en Hitachi.Skall upp dit nu igen å greja vidare.som en hobbyskruvare har man koll på grejorna.. kör hårt wrang.. vill bara se mer o mer.. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 27 januari 2008 Dela Postat 27 januari 2008 Ser bra ut, kommer bli skitsnyggt, du vet ju vad du gör. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
havre Postat 27 januari 2008 Dela Postat 27 januari 2008 som en hobbyskruvare har man koll på grejorna.. Borde du veta att det är Makita som gäller och inte de gröna Ska bli oerhört spännande att se när det är klart, samt övertalning för min bättre hälft Mvh Thomas Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 27 januari 2008 Författare Dela Postat 27 januari 2008 Har mest grejat med dörröppningen idag in till vardagsrummet tagit bort den där plastkarmen dragit om lite el då den var utanpåliggande i plastlist. Flyttat detta till vänstersida istället för höger som på bilden.Märkte nu då jag skulle hem att det får bli en ny separat framdragning av elen in i akvarierummet.Men nu är iallafall 2st rum klara med förgrund för tapet och taken är målade Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 27 januari 2008 Dela Postat 27 januari 2008 Borde du veta att det är Makita som gäller och inte de gröna Ska bli oerhört spännande att se när det är klart, samt övertalning för min bättre hälft Mvh ThomasOT: Festo rockar.. men har dock makitas gipsskruvbandare.. mumma.. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
pimo Postat 27 januari 2008 Dela Postat 27 januari 2008 Nu känner jag att det spårat ur lite, det finns en gräns på hur mycket man kan hävda sin manlighet genom att prata verktyg Roligt att du kommit igång wrang, ser lovande ut! är övertygad om att det kommer bli en grymt kar! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 27 januari 2008 Författare Dela Postat 27 januari 2008 Tackar. Ja det kommer nog vara en häftigt syn med ett 90cm djupt akvarium Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Robban Postat 27 januari 2008 Dela Postat 27 januari 2008 Ser jättespännande ut. Ser fram emot att besöka dig någon gång.Ha det/Robban Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Keek Postat 27 januari 2008 Dela Postat 27 januari 2008 Dags att byta namn på tråden . nu funderas det inte nu byggs det Ser kul ut ,blir lite sugen och riva väggar ju90 djup = respect Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 2 februari 2008 Författare Dela Postat 2 februari 2008 Iget nytt på fronten, sitter utan Internet och fastelefoni ,, svårt att skriva på mobilen., vi hörs då allt funkar här hemma igen.. ha vdet bra saltvattensfolket Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petrol Postat 4 februari 2008 Dela Postat 4 februari 2008 Spännande bygge med 90cm djup. Kul att följa!! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg