Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

Var har du köpt den gryma skära kolonianemonkolonin? Har du något tips var man kan få tag i kolonianemoner i gryma färger, blåa, gula, röda etc..Pm'a mig i så fall.

• Svar 51
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Postat

jag är inte så jäkla nöjd med aquascapen.. den blev lite för hög så jag får se när jag får häcken ur att ändra det.

Postat

Jävligt snyggt!

Och faan vad vilket hästjobb ni har haft med min burk medans jag låg på beachen... Vettefan om ngt hade levt utan din hjälp! Hör av mig imorrn när jag sovit av mig lite jet lag :)

Postat

jo, det var ju en del att göra men jag lider med dig och det som hänt. säg till om du vill att jag ska ta hand om lite fiskar tills du startar upp igen.

Postat
Är det inte en A Grandis? Eller som den heter på KZ "Dunkelblau"...?

precis så hette den.. tackar för det. nu ska jag skriva ner det oxå så man kommer ihåg.

tackar för detta

Postat

Fint kar:) gillar awuascapingen också, har lästa att "filfisken" kan bli ganska stor. så lycka till ditt kar är annorlunda:D

Postat

Hur funkar det med filfisken nu när du haft den ett tag? ger den sig inte på acropororna? noppar den bara lite? berätta..

såg en sådan på triton för en tid sedan men vågade inte slå till :)

• 3 månader senare...
Postat

fick tag i en kirurg som jag letat länge efter.. verkligen riktigt läcker blå färg. och nästan tam, efter 2 dagar så äter han ur handen. och en schysst hjärna.

post-854-14468915678978_thumb.jpg

post-854-14468915679176_thumb.jpg

Postat

Gillar din nya kirurg. Är dock osäker på vad det är för sort, vet du namnet?

Om jag hittar lite info om den sedan får jag nyttja bilden i artregistret?

Postat

den är lite sliten men håller på att repa sig nu.. min gula kirurrg har gått hårt åt den..

använd gärna bilden till art registret.

ACANTHURUS COERULEUS

Postat
den är lite sliten men håller på att repa sig nu.. min gula kirurrg har gått hårt åt den..

använd gärna bilden till art registret.

ACANTHURUS COERULEUS

Tackar! Den ligger nu ute i artregistret, Acanthurus coeruleus . Du får gärna komplettera med nya bilder då den repat sig eller om du har mer kunskap om den!

• Skapa Ny...