wrang Postat 19 oktober 2008 Dela Postat 19 oktober 2008 Jag kommer få beök av några saltisar lördagen den 25te, Så om det är nån mer som är sugen är det bara till att komma skulle du ej till mig?!Ja med:-) Boka in mig:-)cool haj Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mr cheezy Postat 19 oktober 2008 Författare Dela Postat 19 oktober 2008 Wrang: Ska jag till dig? Viste inte äns att du hade salt träff Måste missat det. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 19 oktober 2008 Dela Postat 19 oktober 2008 Shit nice fish Vilka är det som kommer till dej någon söderifrån för jag är sugen på att komma. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mr cheezy Postat 20 oktober 2008 Författare Dela Postat 20 oktober 2008 Tror jag hoppar över att bjuda in folk den 25:te... Finns fortfarande inte mycket att titta på i karet + att jag hinner inte riktigt med att ha folk där pga, massor av arbete med att få huset klart. Så det blir ingen träff med om ni ändå är i närheten så slå mig en pling så är det bara att komma förbi då jag ändå är där. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tedb Postat 20 oktober 2008 Dela Postat 20 oktober 2008 CHEEEEEZUSSSS va kul att du fått din dröm gå i uppfyllelse.Måste komma förbi o kika nångång. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mr cheezy Postat 20 oktober 2008 Författare Dela Postat 20 oktober 2008 Mannen bara till att setta dig i bilen och komma.. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wexxer Postat 20 oktober 2008 Dela Postat 20 oktober 2008 Grymt Robin aka Mr Cheezy, de är bara att gratulera, önskar dig all lycka, var en spännande läsning och ser framemot mer i utveckligen av ditt akvarium =) Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
garfish Postat 22 oktober 2008 Dela Postat 22 oktober 2008 Trevligt det blev detta bygge! Kul att se detta kar på Zeovit.com också /Gustaf Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
crille Postat 22 oktober 2008 Dela Postat 22 oktober 2008 läckert robin, en cheezy utan haj är ingen riktig cheesy:) Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mr cheezy Postat 22 oktober 2008 Författare Dela Postat 22 oktober 2008 haha tack pojkar.. Dock ser du ut som om jag får setta upp ett litet FOWLR också.. Då fjärilarna gillade mina sps på tok för mycket.. Har redan ett 320 liters kar som jag skulle ha till vatten byten, men Ska nå ner lite ls och vatten från det stora och släppa ner fjärilarna där.. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ballsam Postat 23 oktober 2008 Dela Postat 23 oktober 2008 lycka till att få upp dom ur monsterkaret-shark_smiley Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wexxer Postat 23 oktober 2008 Dela Postat 23 oktober 2008 lycka till att få upp dom ur monsterkaret-shark_smileyEn bra fälla och tålamod är nog de enda som hjälper ;-) Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petrol Postat 23 oktober 2008 Dela Postat 23 oktober 2008 Det ser otroligt härligt ut-Tummen upp Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 23 oktober 2008 Dela Postat 23 oktober 2008 Hur mår Hajen??Har den ätit eller hur sköter man en haj och dess matvanor.Varje dag eller nån gång i veckan?Synd för dina Chaetodon meyeri. Grymt fina å en raritet och sällsynt fisk vad jag fattat..Men de ÄTER Koraller enligt www.se.reeflex.net Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jens karlskrona Postat 12 januari 2009 Dela Postat 12 januari 2009 Folk blir galna här osten!Uppdatering? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 13 januari 2009 Dela Postat 13 januari 2009 Håller med. Såg Robin hos Biotedmarin i lördags med fulla kassar Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mr cheezy Postat 13 januari 2009 Författare Dela Postat 13 januari 2009 Haha har tänkt att vänta ett tag på uppdatering. Kan dock säga så här att karet går kanon allt är stabilt och bra. Spserna växer och fiskarna simmar. Å hajen latar sig. Så ett par vändor till hos ted med fulla kassar hem sen blir det kanske lite nya bilder Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
crille Postat 13 januari 2009 Dela Postat 13 januari 2009 hehe, gött att det går bra:) Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mr cheezy Postat 5 mars 2009 Författare Dela Postat 5 mars 2009 dagens resultat Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
crille Postat 5 mars 2009 Dela Postat 5 mars 2009 korall eller fisk? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mr cheezy Postat 5 mars 2009 Författare Dela Postat 5 mars 2009 2 fiskar, 24 sps och 1 lps Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
saltishenke Postat 6 mars 2009 Dela Postat 6 mars 2009 Bilder ? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
NephruruS Postat 6 mars 2009 Dela Postat 6 mars 2009 väntar med spänning på bilder på detta stora inköp du gjort Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mr cheezy Postat 6 mars 2009 Författare Dela Postat 6 mars 2009 Vadå ni har ju redan fått en bild Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bengan Postat 6 mars 2009 Dela Postat 6 mars 2009 Instämmer i kören.... :nya bilder: Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg