Gå till innehåll

Debattklimatet på SG - vi eftersträvar mångfald


admin

Rekommenderade inlägg

  • Svar 289
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

håller med Ted

upplever man att andra inte vill lyssna på en får man ju fundera på varför. vi lever i ett fritt land och detta är ett fritt forum ingen kan tvinga mig eller dig Jonas eller någon annan att skriva eller svara på ett inlägg eller en ny startad tråd. man springer ju inte efter någon på fika rasten och prater om MFFs bortaseger om andra inte är intresserade (konstigt men det finns folk som inte är intresserade ;))

du förstår mej inte...de handlar inte om att tvinga sej på nån eller svara på ett inlägg som man inte vill svara på...de handlar om att en konflikt mellan två personer, vilket oftast ligger bakom en ignorering, skall lösas på ett annat sätt.

J

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

obs se det inte som ett påhopp Jonas . Jag bara tycker som andra har skrivit allt för många tar det på så blodigt allvar . det är en hobby med fiskar och koraller och alla är inte intresserade av att vända och vrida på allt tills nöjet försvinner in i debatteknik, länkar och rätt och fel osv.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jonas det finns en kompislista med. Bara o använda den flitigt. Den kan nästan var värre om man bara vinklar det på rätt sätt :-)

jippi!!;):)...du finns på den;)

Jonas

PS: min reaktion var inte mot dej ted...utan mot hela grejen...de förstod du va?;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

obs se det inte som ett påhopp Jonas . Jag bara tycker som andra har skrivit allt för många tar det på så blodigt allvar . det är en hobby med fiskar och koraller och alla är inte intresserade av att vända och vrida på allt tills nöjet försvinner in i debatteknik, länkar och rätt och fel osv.

de e lugnt kennet;)jag ser de inte som et påhopp...du har rätt att tycka precis som jag:)

...de e bara detta att de e så himla "töntigt" att de skall finnas såna listor. kan vi inte bara skriva, svara, vara dom vi e, o inte hålla på med sånt tjafs som listor hit o dit...listan gör de ju än mer laddat..typ "han en på min ignoreringslista!"...de ordet fanns nog knappast med i akademins ordlista för 10 år sen..

Mvh

Jonas

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag använder inte ignorera funktionen men låter bli att läsa trådar om rubriken innehåller FOSFAT och skribenterna är Lasse, Jonas eller Patrik ;)

:W:, hem till mej på en kopp kaffe...jag lovar att inte prata om fosfat, o jag kan ta på mej lösglasögon o mustasch ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

:W:, hem till mej på en kopp kaffe...jag lovar att inte prata om fosfat, o jag kan ta på mej lösglasögon o mustasch ;)

:) Tack Jonas det får det bli någon gång. Var det ett lyckat möte idag?

De här med grupp medlemskap som finns i ens medlemsprofil vad är det ? 

Lasse, Patrik och Jonas kanske skulle kunna skapa en Fosfatgrupp tex :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tillförde precis några på ignorera listan, nu ser diskussionen riktigt trevlig ut. Så slipper jag reta upp mig -boxing:ler:

Ojoj... vilken dålig människa jag är, borde dessutom byta job eftersom jag är så dålig på konfliktlösning .-diskussion-

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tillförde precis några på ignorera listan, nu ser diskussionen riktigt trevlig ut. Så slipper jag reta upp mig -boxing:ler:

Ojoj... vilken dålig människa jag är, borde dessutom byta job eftersom jag är så dålig på konfliktlösning .-diskussion-

o jag satt i ett möte idag...men när person X o Y o Z pratade gick jag demonstrativt ut..moget va?.....ganska synd visade det sej, för X hade nåt fantastiskt att säga, o han va tydligen inte så dum som jag fått för mej....attans!...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...