Wiking Postat 4 maj 2008 Postat 4 maj 2008 om du ska sälja huset sen måste köparen vara väldigt fiskintresserad ;Ptror inte du kommer vilja sälja huset dock ;PO nej, kan ju användas som en perfekt pool! Citera
Patrik Postat 4 maj 2008 Författare Postat 4 maj 2008 man kan ju ha en sjöjungfru i karet sen ju Citera
bläckis Postat 10 maj 2008 Postat 10 maj 2008 du måste vara rik, vilket drömkar asså shiit ! riktigt coolt Citera
Patrik Postat 10 maj 2008 Författare Postat 10 maj 2008 rik vet jag inte.....det gäller att priotera rätt Citera
-=Mr_B=- Postat 10 maj 2008 Postat 10 maj 2008 Nå, hur jag än prioriterar för jag inte min 2'a med litet kök till att bli en tomt med ett nybygge där det är inplanerat ett 5000L akvarium, men prioriterade kanske fel föräldrar en gång i tiden. Nä, jag tror inte det är någon som tvivlar, det här har kostat något mer än genomsnitts hobby akvariet. Exakt vad, eller hur det har finnansierats har vi inte med att göra, det är bara typiskts Svensk jante som ska komma och visa sitt lika typiska Svenska gröna ansikte av avund. Apropå det, hur gör du för att inte åskådarnas gröna ansikten ska spegla sig i fronten?Sjukt vacket, och jag beklagar bara att jag fick förhinder när du hadde öppet hus. Hoppas du även fortsättningsvis får mycket nöje av baljan.B! Citera
crille Postat 10 maj 2008 Postat 10 maj 2008 en rik fritid, i en underbar hobby, tror inte alla är avundsjuka, ialla fall inte på fel sätt!själv har jag inte ont av att andra lyckas med en dröm, men visst finns jante o lurar närnågot sticker ut:) ,jag tycker vi andra saltisar i lilla sverige ska vara stolta över såna killar men detär nog de flesta! Citera
-=Mr_B=- Postat 10 maj 2008 Postat 10 maj 2008 Definitivt. Min avundsjuka begränsar sig till "ooooh, vill oxå ha" och det tror jag nästan alla saltisar känner när de ser någonting sådant här.Jag känner likadant när jag stod utanför/framför Universeums rev-akvarie, eller Tropico-zoo's här i stan... Nu när jag tänker på det. Varför är det inte mer "info" runt baljan. Jag vet inte vad alla andra säger, men jag vill se bilder på pumpar, filter, skummare, och höra hur man tänkt. Sen självklart bygga på med hur det man tänkte inledningsvis fungerade när det satts i drift, och hur det fungerar över tid.Så, mer bilder, och text till bilderna.B! Citera
Sillen Postat 10 maj 2008 Postat 10 maj 2008 ...Så, mer bilder, och text till bilderna.B!Skulle du någon gång vilja skriva en artikel om ditt kar skulle det läsas av många. Säg till om du har intresse så hjälper jag dig att få in den! Citera
Patrik Postat 10 maj 2008 Författare Postat 10 maj 2008 låter jättebra sillenjag ska en dag då det regnar ute..... jag skickar ett mail om info en dagBilder med text......ska bli Citera
Bechen Postat 10 maj 2008 Postat 10 maj 2008 Jag var där och såg karet är mycket impad Men skulle veta hur du övertalade frun Om man åker till en zooaffär och skall köppa klösstälning till katten och slutar med ett kar på 5000L med ett hus runt om Du Är min IDOL Citera
Keek Postat 10 maj 2008 Postat 10 maj 2008 Jag är avundsjuk . Du lever min dröm . Hoppas du har fula barn (obs bara ett skämt)jag unnar dig allt gott så klart du har säker kämpat för det Citera
Patrik Postat 11 maj 2008 Författare Postat 11 maj 2008 hehehe.....man kan ju bara säga att jag har haft lite flytmen med mycket arbete bakomska se sen en regnig dag......så kommer de nog fram en liten berättelse Citera
Sillen Postat 11 maj 2008 Postat 11 maj 2008 Vi ser fram emot den!Du har ett kar som är vackert! Citera
crille Postat 17 maj 2008 Postat 17 maj 2008 då blir det till att få färgglada koraller imorgon-dregglar- Citera
jonasroman Postat 17 maj 2008 Postat 17 maj 2008 Lite nya bilder.....nu börjar jag förstå kameran!!!Oj-respekt Citera
Patrik Postat 17 maj 2008 Författare Postat 17 maj 2008 lite påfyllning ska det nog bli....lite..? Citera
a.nilson Postat 17 maj 2008 Postat 17 maj 2008 provade att ta ett foto uppe ifrånser snyggt ut. Citera
Patrik Postat 17 maj 2008 Författare Postat 17 maj 2008 jag blev själv impad faktisktär det inte söndag snart !!!!! Citera
a.nilson Postat 17 maj 2008 Postat 17 maj 2008 jag blev själv impad faktisktär det inte söndag snart !!!!!lugn!... om 24h så är du hemma med det nya lasset! Citera
Freddi Postat 17 maj 2008 Postat 17 maj 2008 Då är det ju nästan upplagt för en träff hemma hos dig snart, om man nu inte räknar ditt öppet hus dagen som en träff!! Citera
Patrik Postat 17 maj 2008 Författare Postat 17 maj 2008 har fått lite alger ........så vi väntar tills dom är bortasen tar vi en träff Citera
wrang Postat 17 maj 2008 Postat 17 maj 2008 cirkulationen:Deltec 5250 2stOcean runners 6500 3st sen en hel massa 1000lit och 2000lit pumparHur upplever du med cirkulationen i karet nu då här ett tag efter att det vart igång?Nått du velat komplettera med andra/fler pumpar.Har du sett några "döda" zoner Himmla kul att se det utvecklas iallafall.kan du ej ta ett foto på denna igenom framrutan då du har 3cm lowiron glas å se om det är det samma fina blå färg på korallen Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.